JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Playsuit HER (40% rabatt) / Heels HER

Hva er dine tips for å få et bedre selvbilde?
Er det noe jeg har lært meg så er det hvor mye det har å si med hva man forteller seg selv. Står man foran speilet hver dag å kommenterer alle de tingene man ikke liker med seg selv, så er det der fokuset vil ligge. Jeg har derfor begynt med å si noe jeg LIKER ved meg selv, fremfor å legge fokuset på de tingene jeg ikke er fornøyd med. Jeg gir meg selv et eller flere komplimenter hver dag, og det har hjulpet overraskende mye.

Er det ikke vanskelig å være venn med eksen?
Foreløpig så har det ikke vært vanskelig å være venner, men at det kan oppstå utfordringer senere utelukker jeg ikke. Jeg håper uansett at hva som skjer at vi klarer å bevare vennskapet, for jeg er jo veldig glad i Morten og vil veldig gjerne ha han i livet mitt.

Hvordan har du guts til å bare flytte over alt?
Det er nok for at jeg fra jeg var veldig liten har flyttet mye, og har måtte lære meg å omstille meg fra tidlig alder. Jeg har fått så mange gode erfaringer med å flytte, så jeg tror det bare har gitt meg mersmak. Det er så mange mennesker jeg ALDRI ville møtt om jeg ikke hadde turt å røre litt på meg, så jeg er bare så evig takknemlig for valgene jeg har tatt. For meg er det viktigste å ha det bra, og er det sånn at jeg ikke trives et sted så velger jeg å gjøre en endring. Jeg både vokser mye, lærer nye ting og møter nye mennesker hver gang jeg flytter.

Hvor får du inspirasjon til outfit fra? 
Instagram, Nelly og blogg.

Trives du fortsatt som singel?
YESS!! Jeg har det så bra for tiden.

Hvor stor er den nye leiligheten din?
54 kvm.

Hva skal du gjøre den første uken i Oslo?
Pakke ut og komme meg på plass i leiligheten. Være med venner, spise god mat og njuuute det fine sommerværet vi får denne uken.

Kommer vi til å se deg på TV-skjermen i nærmeste fremtid?
Jeg tror nok ikke at jeg kommer til å være noe mer på TV-skjermen dette året, men kanskje jeg dukker opp igjen i 2021 😀

Når flytter du til Tromsø?
I september.

Er det noen spørsmål du ikke velger å svare på?
Ja, det er det. Er det noe jeg synes er for personlig å dele, eller som omhandler andre så velger jeg som oftest å ikke ta med spørsmålene.

Hva er det yngste du kunne datet?
Hmm godt spørsmål. Jeg tror nok kanskje ikke at jeg ville datet noen som var yngre enn meg, så jeg må vel kanskje si 25.

Kunne du datet noen med barn?
Ja, det kunne jeg.

Tenker du å vise frem leiligheten din? 
Ja, jeg tenkte at jeg skulle filme en housetour til dere som kommer på kanalen i nærmeste fremtid.

Er det moren eller faren din som heter “Nilsen”?
Det er mamma. Pappa het “Mathisen” til etternavn.

Hva er dine planer denne sommeren?
Jeg har ingen spesielle planer, og tenker egentlig bare at jeg skal ta det litt som det kommer. Det jeg vet foreløpig er at jeg skal til Trondheim, Tønsberg og Tromsø.

Får du noe hjelp økonomisk av mammen din?
Nei, det får jeg ikke. Jeg tenker jo at jeg er voksen nok til å skulle klare meg selv, og kunne aldri levd på mamma sine penger.

Stemmer det at du har blitt spurt om å være med på ex on the beach?
Nei, det stemmer ikke.

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. Kommer du fortsatt la Morten passe oå Celine når det trengs? Eller møte henne når han vil? Han er jo ganske glad i henne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *