GRUNNEN TIL AT JEG IKKE HAR TATT NOEN NYE BILDER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjolen er på 20%, du finner den HER

Jeg må bare beklage for at jeg har vært ekstremt dårlig på bildefronten de siste ukene, men jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg leverte inn kameraet mitt til reparasjon for noen uker tilbake. Jeg har derfor måtte leve med det kameraet vi bruker til filming, og det er ikke spesielt bra på bilder. Jeg har derfor gitt opp litt ved å ta bra bilder til dere, men jeg tror og håper på at jeg skal få kameraet mitt tilbake i dag. Det skulle egentlig blitt levert i går, men så ble det dessverre forsinket haha. Det er nesten litt rart å tenke på hvor avhengig man blir av enkelte ting i denne jobben. Jeg var nære på å bare kjøpe meg et nytt kamera, men heldigvis så tok fornuften over. Jeg har blitt mye flinkere med penger det siste halvåret, og jeg har bestemt meg for å fortsette sånn. 

Er det jeg som har begynt å bli “gammel” eller er jeg den eneste som sliter skikkelig med å komme meg etter festival? Jeg er ikke i dårlig form, jeg bare mister all motivasjon til å jobbe. Det eneste jeg har lyst til er å sove, se på serie og spise godteri haha. For bare noen år siden så kunne jeg feste flere dager i strekk uten å merke det, men drikker jeg to dager etter hverandre nå så er jeg ødelagt i sikkert en uke etterpå. Apropos festing, jeg ble faktisk truet med bank i helgen for første gang i mitt liv. Vi hadde en intern spøk da han kom å avbrøt samtalen vår, også fortsatte vi da han kom inn i samtalen. Han forsto ikke at alt bare var tull, og ble derfor veldig sint. Han kom å beklagde seg etterpå, men det var en veldig merkelig opplevelse haha. Jeg er ikke akkurat veldig kranglete av meg, samtidig som jeg er ekstremt konfliktsky. Det var derfor litt komisk at det var jeg som havnet i en sånn situasjon haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *