FEM GUTTER JEG ALDRI KUNNE DATET

Categories Blogg

I går satt jeg å så på “Sex And The City” der Samantha begynte å date sjefen sin. Nå er ikke dette veldig aktuelt for meg akkurat, men jeg begynte å reflektere over alle situasjoner der jeg ikke kunne datet en gutt. Jeg tenkte det kunne være litt morsomt å dele med dere, so here you go 😉

🤦‍♂️ Jeg kunne aldri datet en på jobben. Det handler ikke om at jeg synes det er feil av dere som måtte gjøre det, men hvor utrolig ubehagelig er det ikke om det skjærer seg? Det må jo også være ganske pinlig for de andre på jobben om det eventuelt skulle bli noe dårlig stemning, så den situasjonen ville jeg aldri satt meg selv i.

🤦‍♂️ Denne sier seg vel kanskje selv (for de fleste av oss), men jeg kunne aldri datet eksen til en venninne. Jeg forstår at man ikke kan styre følelsene sine, men i en slik situasjon hadde jeg satt meg og mine følelser til siden. Det hadde nok blitt veldig ubehagelig for vennene mine om de hadde blitt satt i en situasjon der de “måtte” ha valgt side.

🤦‍♂️ Jeg kunne aldri datet noen som var mye eldre enn meg. Det hadde vært veldig unaturlig for meg om jeg skulle kommet hjem med noen som var på pappa sin alder, og jeg tror også at vi hadde vært på veldig forskjellige steder i livet. Jeg ser ikke for meg at en mann på 40+ ønsker å være sammen med noen som er i den alderen der alt skal oppleves og utforskes. Det hadde også bare blitt helt feil, så nei nei nei. 

🤦‍♂️ Jeg kunne AAALDRI datet en som ikke likte hunder. Jeg bare forstår meg ikke på mennesker som ikke liker dyr, altså hvem er dere?? Hvordan kan man ikke like noe som er så fint, fantastisk, søtt, amazing og ikke minst givende?

🤦‍♂️ Jeg kunne aldri datet en som var rasist, ser ned på andre mennesker, støtter Trump og som generelt bare har holdninger som ikke passer hjemme noen steder. 

Jeg synes faktisk dette er veldig interessant å høre, så jeg lurer veldig på hvilke type mennesker du aldri kunne datet eller vært sammen med?

5 kommentarer

5 thoughts on “FEM GUTTER JEG ALDRI KUNNE DATET

  1. Når jeg var 19, som snart er 3 år siden, så var jeg sammen med en som var 39. Han hadde 3 barn, og vi gikk veldig godt overens 🙂 forholdet varte bare i 4 mnd da.. Men jeg kunne aldri vært sammen med en som er så mye eldre enn meg igjen altså, jeg har innsett i senere tid at det virkelig ikke passer for meg. Men jeg dømmer ikke de som velger det 🙂

  2. Jeg kunne aldri vært sammen med en bærums pappagutt som flæsher med penger og tror at han er verdens beste.
    Jeg kan heller ikke fordra mennesker med dårlige holdninger til andre, eks rasister..
    Eller så må jeg innrømme at jeg helst vil at personen jeg er sammen med klarer å interessere seg litt for politikk og samfunnsproblemer..
    jeg synes det er viktig å bry seg om mer enn deg selv, dine nærmeste, jobben din og din egen hobby.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *