HALLOWEEN KOSTYME

Categories Blogg

Som dere kanskje har sett så har jeg vært veldig kreativ med Halloween kostyme de siste dagene. Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å investere i 20 kostymer som jeg har gjort tidligere, så jeg velger heller å bruke det samme flere ganger. Jeg betalte tross alt 1000 kroner for det, og da er det helt uaktuelt å bruke enda mer penger på noe man mest sannsynlig ikke kommer til å bruke igjen.  Vi har et par fester vi skal på denne uken også, så jeg prøver å være så økonomisk som overhodet mulig. Jeg elsket kostymet mitt, så hadde det ikke vært for at jeg deler alt på sosiale medier så hadde jeg nok bare brukt det samme resten av turen.

14 kommentarer

14 thoughts on “HALLOWEEN KOSTYME

  1. Du elsker vel kostymen fordi du kan vise rumpa di. Du elsker jo å vise kropp, overfladisk er du

  2. Kostymet ditt har ingen ting med Halloween å gjøre! Denne looken har vel Siv fra EXOB kjørt ute på byen.
    Skjønner ikke dere jenter som må kle dere som sluts. Hadde vært så mye mer spennende å se et ordentlig gjennomført Halloween kostyme med ordentlig skummel sminke, som Halloween FAKTISK handler om.

    Halloween har ingen ting med å kle seg som en slut.

  3. Får du ikke nok oppmerksomhet fra Morten?
    Ble du forresten flau over at folk hadde påpekt at du er skitten i ansiktet? Siden du hiver på deg flere lag med lysere foundation og facetune på maks.

    Håper du koser deg masse på fester, Nach og blir kjent med mange kjendiser. Haha

  4. Herregud for en kvalm stemning det er i kommentarfeltet her, klarer virkelig ikke forstå hva som får folk til å sitte hjemme i ly av anonymitet og spre så my dritt som det blir her inne.

    Håper du koser deg masse i LA, Sofie! Digger kostymet ditt og syns det er så fint å høre om en influenser som ikke gidder å kaste bort masse penger på ting som kun skal brukes en gang. Lots of love xxx

    1. Jeg kan si så mye som at det er en person som legger igjen alle disse kommentarene, så noen har dessverre litt for lite å finne på, haha 😀

      Det gjør jeg!!! Så hyggelig å høre, tusen takk <3

  5. Hvor dum er du egentlig? Tror du det bare er en person som har kommentert her? Sjekk Jodel, og se hvor mange som har samme oppfatning av deg eller sjekk Erik Sæthers pod. Er det rart du har få som heier på deg, og såå mange som misliker deg? Tenk gjerne to ganger før du formidler dustete løgner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *