HAN FJERNET MATCHEN VÅR

Categories Blogg

Etter så mange år med kjæreste så var jeg helt sikker på at jeg kom til å være litt crazy som singel, og at jeg kanskje kom til å være litt mer aktiv når det kom til å møte gutter, flørte, date and you name it. Jeg skal jo være så ærlig å si at jeg har fantasert om singellivet og hvordan jeg er som singel tidligere, men jeg kan vel konkludere med at det ikke er som jeg har sett for meg. Det har jo selvfølgelig mye med corona å gjøre også, for det er jo ikke sånn at jeg går å kysser hvem som helst på byen for øyeblikket. Likevel så er jeg bare ikke interessert, og det føles nesten litt.. rart? Det er jo ingen hemmelighet at jeg ikke er ute etter noe forhold, men jeg har null interesse for å i det hele tatt snakke med noen.

Jeg bestemte meg etter mye om og men å laste ned Happn for en stund tilbake, men jeg kan telle på kanskje en hånd hvor mange jeg har trykket ja på. De få matchene jeg har orker jeg ikke å svare en gang, og han ene valgte å fjerne matchen vår etter at han hadde forsøkt et par ganger (forståelig nok). Jeg vet virkelig ikke hva det er med meg, men jeg er bare virkelig ikke interessert. Det morsomme er at jeg vil flørte, men samtidig så orker jeg bare ikke? Er det noen av dere som har vært gjennom en sånn periode før? Eller er det bare jeg som har blitt aaalt for sær? 😂 Jeg har jo hatt kjæreste hele livet, så det er vel kanskje bare det at jeg trenger denne tiden for meg selv. Det er bare litt komisk med tanke på at jeg så for meg at “single Sofie” kom til å være crazy mama, men så feil kunne jeg altså ta.

12 kommentarer

12 thoughts on “HAN FJERNET MATCHEN VÅR

  1. Hahah æ kjenne mæ igjæn 😂 Æ e lei av gutta, snakke ikje me en en gang heller 😂 Føle det e litt trist 😂 Men må være pga Covid-19 😔 Blitt gammeldags æ og du, hahahahah 😂😂👍

    Har en gammel sjel akkurat som du men no har vi blitt enda gamlere 😂 enn det vi va 😂😂😂

  2. Maybe it’s just a time to create a relationship with yourself, focus on your future and your wellbeing! The Knight in shining armour will arrive when he’s ready 😜😘

  3. Æ har mærka at du ikje godtar hallparten av kommentaran æ lægg inn te dæ.. så æ bare lurte på om du vil at æ ska slutte og kommentere på bloggen din ? Æ kan gjøre det vest det vil vær bæst før dæ 🙂

    Ikje no problem 🙂

  4. Haha, jeg er helt 100% lik når det kommer til datingapper. Jeg har det nedlastet, bruker det ytterst sjeldent – og når noen klarer overtale meg til å faktisk være litt aktiv så svarer jeg ingen. Er bare noe demotiverende med hele greia? Jeg får rett og slett dårlig samvittighet for at jeg dømmer basert på utseende, så da bare legger jeg fra meg hele greia.

    Men lykke til med singeltilværelsen – har vært der en stund og den er ganske flott, selv om man ikke har interesse for å treffe noen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *