JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg


Jeg har fått høre at du er veldig konfliktsky?

Både ja og nei. Jeg er langt i fra konfliktsky på privaten, og sier alltid ifra om det er noe eller om jeg føler at jeg blir urettferdig behandlet. Når det kommer til det offentlige så er jeg nok mer “konfliktsky”. Det handler egentlig bare mer om at jeg synes det er kleint å diskutere/krangle med folk utad, og er det noe som går på privatlivet mitt så føler jeg ikke at noen andre har noe med det å gjøre.

At du fester for å komme over eksen?
Nei, det stemmer ikke. Jeg fester for at det er irriterende gøy, men nå har jeg endelig begynt å få litt nok. Det er jo uansett ikke like gøy å dra ut på byen når det er iskald ute.

At du har vært utro?
Om vi ikke regner med den ene gangen da jeg var 13 år gammel, og skulle ta hevn på eksen min som hadde vært utro først så nei 😂

At noen har vært utro mot deg?
Ja, det stemmer.

At du er veldig snill, men ganske lukket og usikker?
I store folkemengder så er jeg veldig usikker, og gjerne på steder der jeg er med masse ukjente mennesker. Jeg fikk jo mye negative tilbakemeldinger i 2017, og det gikk nok mer innpå meg enn hva jeg selv har hatt lyst til å innrømme. Jeg har til tider følt at alle har noe i mot meg eller misliker meg, og at folk gjerne dømmer meg før de blir kjent med meg. Det er jo selvfølgelig veldig forståelig ettersom at jeg lever et liv ute i det offentlige, men det kan noen ganger gjøre meg litt tilbaketrukken og usikker rundt nye mennesker.. ❤️

Stemmer det at du flyttet hjem for å være med på et TV-program?
Hææ nei? Jeg tror heller ikke at jeg hadde flyttet hjem om den eneste grunnen var at jeg skulle være med på et TV-program. Da måtte i så fall innspillingsperioden vart i en evighet 😂

Er det sant at du trakk deg fra å være med på singeltown?
Nei, det stemmer ikke. Jeg fikk spørsmål av en jeg kjenner som jobber i casten, men jeg sa med engang at det ikke var aktuelt for min del. Jeg var ikke veldig interessert i å date på det tidspunktet, og spesielt ikke mennesker som allerede har kjæreste.

Er det sant at du har en sugardaddy?
Jeg lurer på hvor alle disse ryktene oppstår? 😂 Jeg har ikke en sugardaddy nei, men om jeg plutselig begynner å kjøre privatjet, kun har merkeklær og vesker og reiser på syke ferier så kan dere spørre på nytt 🤪 hahah neida.

At du og Fredrik holder på?
Jeg liker Fredrik veldig godt, og vi har det utrolig morsomt, MEN vi er ikke mer enn gooode venner <3

At du kunne blitt sammen med en eks igjen?
Som jeg har sagt så mange ganger tidligere så tror ikke jeg på at det fungerer å gå tilbake til hverandre når man ikke fikk det til å fungere første gangen. Selvfølgelig har det funket for noen, men for min del så har jeg mer troen på å finne noe nytt og spennende.

1 kommentar

1 thought on “JEG SVARER PÅ RYKTER

  1. Artig 🙂

    Skjønne ikje kor folk finn rykta om folk… æ har sssykt masse på mæ og æ skjønne ikje kor dæm finn dæm en gang, haha 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *