HEI FRA FROSTA

Categories Blogg

  

Hei og god morgen dere ♥ Jeg har akkurat våknet, og er klar for å jobbe litt før resten av gjengen ankommer. Jeg har bestemt meg for å få alt ferdig slik at jeg kan ta meg litt “fri” i helgen. Det er ikke så ofte jeg er her, så jeg har lyst til å bruke den tiden jeg har sammen med de istedenfor foran Macen min. 

Vi skal være her i en dag til før vi reiser tilbake til Trondheim. Jeg kan jo ikke være her uten dra på byen, for det er jo faktisk SÅ morsomt. Jeg vet jeg har snakket om det mange ganger tidligere, men utelivet her er så mye bedre enn Oslo. Det kan nok være for at jeg kjenner flere her, men jeg synes også det er mye mindre…. overfladisk? Det er litt mer sånn “kom som du er” opplegg, og det digger jeg. 

Er det forresten bare jeg som har mer lyst til å kjøpe hytte en bolig? Jeg tror faktisk at jeg kommer til å være mer lykkelig den dagen jeg kjøper min første hytte, enn hva jeg var da Morten og jeg kjøpte bolig haha. Det er selvfølgelig SÅ stort å ha kjøpt sin egen leilighet, men herregud som jeg ELSKER hyttelivet. Det er så utrolig deilig å komme seg vekk fra alt og alle, bare slappe av og nyte livet. Nå skjønner jeg at jeg kanskje ble litt for dyp, så jeg tror vi snakkes senere hahah! 

5 kommentarer

5 thoughts on “HEI FRA FROSTA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *