JEG SVARER PÅ PÅSTANDER OG TANKER OM MEG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Lignende t-skjorte. HER / Lignende bukse. HER / Jakke. HER / Lignende sko. HER

At du er veldig snill mot de rundt deg og setter pris på de som betyr mye for deg?
Jeg synes det er vanskelig å skulle svare på sånt om meg selv, men jeg føler jo at jeg er snill mot de rundt meg haha. Jeg bryr meg veldig mye om mennesker generelt, så de som kommer meg nært betyr jo ekstremt mye. Jeg har også vært utrolig heldig med alle vennene mine, så jeg setter uendelig mye pris på alle og enhver. 

Tror du egentlig er en veldig følsom person, men vil framstå som “tøff”?
Det stemmer nok veldig bra haha! Jeg har fått møte mye dritt og lite forståelse oppgjennom årene, noe som har gjort at det er lettere å vise den “tøffe” siden istedenfor den “følsomme”. 

Jeg føler at du er veldig usikker på deg selv, stemmer det?
Veldig usikker på meg selv vil jeg ikke påstå at jeg er, men jeg har selvfølgelig mine usikkerheter også. Likevel så føler jeg at når alt kommer til alt så har jeg et veldig trygt og godt forhold til meg selv, noe jeg er evig takknemlig for. Jeg jobber hver dag for å lære å elske og godta meg for den jeg er, og jeg har bestemt meg for at jeg en dag skal komme meg dit. 

Jeg føler at du kan virke veldig bitchy, helt frem til man snakker med deg?
Jeg har fått høre veldig mange ganger at jeg ser sur/bitchy ut når jeg ikke smiler eller ler, noe jeg ikke akkurat kan si meg uenig i. Jeg pleier ofte å fortelle meg selv om at “jeg må smile” når jeg er ute å går blant andre mennesker, for jeg vet selv hvor sur jeg kan se ut når jeg ikke smiler eller er konsentrert haha. Jeg kan uansett garantere at du vil få et annet inntrykk om du først kommer i prat med meg, for jeg er veldig utadvendt og glad (tror jeg selv i alle fall) hahah. 

At du blir stresset om du ikke er med på alt hele tiden, og sier ja til mye du egentlig ikke vil?
Både ja og nei. Jeg måtte være med på absolutt ALT for bare et par år tilbake, men jeg har endelig begynt å klare å slappe av. Tidligere så ble jeg nesten uvel om jeg gikk glipp av noe, 

At du er redd for å miste plasseringen din på topplisten?
Jeg vil ikke si at jeg er redd for å miste plasseringen på topplisten, men jeg tar ikke plasseringen min for gitt. Jeg var veldig redd for et år tilbake da alt var nytt og skummelt, men nå føler jeg litt at jeg er kommet for å bli. Jeg føler at jeg har funnet min greie, og  at jeg har klart å få med meg så mange fantastiske mennesker på laget. 

At du er alt for snill mot menneskene rundt deg, og ofte blir tråkket over?
Min kjære venninne leste akkurat denne påstanden, og hun bare “det er så sant” haha. Jeg tror nok også at det handler mye om at jeg hater drama, så jeg har lett for å trekke meg unna situasjonen og bare godta at den ble som den ble. 

Jeg ser for meg at du er en person som nesten aldri sier hva du egentlig ikke tenker. Det er ikke slemt ment, det bare virker som at du er redd for konflikter/drama?
Jeg sier ofte hva jeg tenker og føler, men som jeg skrev over her så hater jeg drama. Heldigvis så har jeg bare mennesker rundt meg som tåler at vi sier ifra til hverandre, noe jeg er veldig glad for. Jeg tør alltid å si hva jeg mener og tenker til mine nærmeste, men jeg kan nok holde meg litt mer i bakgrunnen om det er mange ukjente i rommet. 

Jeg tror du er en sånn person som får til absolutt alt du vil, og jobber veldig hardt for å få de tingene du drømmer om?
Herregud for et kompliment, det gjør meg SÅÅÅ glad å lese. Jeg føler jo selv at jeg jobber hardt for å oppnå målene mine, så det er hyggelig at noen andre legger merke til det også <3 Takk fine deg!

Jeg har fått inntrykk av at du later som at du spiser mye usunt, men egentlig bare spiser veldig sunt?
Det er vel heller sånn at jeg ikke viser frem hvor mye usunt jeg faktisk spiser hahah!!

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ PÅSTANDER OG TANKER OM MEG

  1. Du virker jo som en drømme venninne som virkelig bare er seg selv og har det gøy. Som bare vil at alt skal være bra. Ta godt vare på den gode siden din og vær en drømme venninne for de som fortjener det fordi du fortjener kun de beste.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *