HEI FRA GARDERMOEN

Categories Blogg

Reklame | I samarbeid med EF

Dere har helt sikkert ikke fått med dere at Martine og jeg reiser til Frankrike i dag? Jeg tror kanskje ikke at jeg har nevnt det på bloggen før? Hahah neida, jeg bare tuller. Det jeg ikke har fortalt dere derimot er at Martine og jeg reiser sammen med EF. Vi skal  besøke skolen deres som ligger i Nice, og få oppleve hvordan det er å være student i Frankrike. 

Det som er så kult med EF Språkkurs er at de har oppstart hver eneste mandag hele året, det vil med andre ord si at du kan reise når det passer deg best. Selv om vi har valgt å utforske Frankrike denne reisen, så kan du velge mellom 52 destinasjoner og hele 11 språk. 

Jeg er så spent på å få oppleve Nice, og ikke minst få å dele denne reisen sammen med dere. Det skal bli så utrolig deilig å komme til sol og varme, og ikke minst få reise på ferie sammen med Martine. Om Frankrike virker som en destinasjon for deg, så ville jeg tatt en titt HER. Du vil få oppdateringer fra reisen vår, samtidig som at du kan lese deg opp på Nice. 

Nå skal jeg komme meg på flyet, vi snakkes i Frankrike ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “HEI FRA GARDERMOEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *