HELGEHANDELEN

Categories Blogg

Mmmmmm MAT 💕💕 Det er virkelig ingenting som gir meg en bedre følelse enn å handle mat. Det er ikke like digg å dra kortet alltid, men jeg gleder meg alltid til ukens handelen. Som dere kanskje ser så var det ikke like strukturert denne gangen, men det var godt å ikke planlegge så mye for engangs skyld. Vi har også masse mat her hjemme, så det var på en måte ikke så mye som var nødvendig å handle.

Ettersom at jeg har fått 20 kilo smågodt av CandyPeople så droppet jeg smågodtposen i helgen 😂 Jeg måtte uansett ha litt sjokolade, for det er virkelig et m u s t. Jeg var egentlig ikke så glad i hverken sjokolade eller potetgull før, men nå har jeg blitt helt avhengig. Jeg skal i alle fall kose meg maks denne helgen, og sett bort i fra at jeg skal møte Sophie en tur på lørdag så skal jeg kun kose meg helt alene sammen med Celine, god mat, godteri og film. Jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til litt alenetid.

3 kommentarer

3 thoughts on “HELGEHANDELEN

  1. Nam😀 her var d mye godt!:) Nettop trykka i meg deilige sjokoladekuler med karamell og havsalt:) I kveld skal jeg og familien min kose oss med reker å krabbe å digg brød😊👍🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *