MINE PLANER FOR DENNE HELGEN

Categories Blogg

Fredag
Dette må være den første helgen på en evighet der jeg så og si bare skal være helt “alene”. Mamma jobber, og jeg må være hjemme med Celine. Hun trenger nok egentlig ikke å ha noen rundt seg 24/7, men jeg føler det er tryggest akkurat nå. Jeg er livredd for at hun skal hoppe ned fra sofaen eller bruke kroppen for mye, så jeg skal med andre ord bare ha en skikkelig rolig helg. Jeg kommer nok til å starte dagen med trening, også skal jeg spise taco, se på film og kose meg med 20 kilo smågodt som jeg fikk tilsendt av Candypeople 😂❤️

Lørdag
Jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal trene eller ta en dag fri. Jeg vurderer å bare sove skikkelig lenge ettersom at jeg nesten ikke har fått noe søvn de siste dagene. Jeg har måtte holde meg mye våken pga Celine, så det frister skikkelig med en dag der jeg bare kan sove helt frem til jeg våkner. Jeg skal også jobbe med prosjektet mitt, kanskje gå en tur også bare slappe av med en god film resten av kvelden. Har noen av dere tips/forslag til filmer jeg burde se? 

Søndag
Mamma jobber tidligvakt, så jeg tror nok at jeg bare kommer til å sove til jeg våkner, også bruker noen timer til å kose med Celine og jobbe. Jeg skal på trening med engang mamma kommer hjem, også tenker jeg meg en tur på Fjellheisen her i Tromsø. Det er meldt kjempefint vær denne helgen, og det er virkelig så fint å se solnedgangen der. Vil dere at jeg skal vlogge eventuelt? 

10 kommentarer

10 thoughts on “MINE PLANER FOR DENNE HELGEN

  1. Deilig med en rolig helg med serie/film og godis! Blir det på meg også! Og trening da! Fin balanse det! Elsker både helgekos og helgetrening! Goood helg, fine deg! <3

  2. Ka koste tape extension og e det vanskelig og holde reint og vanskelig og vaske ? 🙂 Kor længe kan man ha det i ? <3

  3. Nice 🙂 men de kan ikje løsne fra håre når man driv og knør oppi håre ?

    Vet du nån i Tromsø som sætt i extension ? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *