HELGEHANDELEN

Categories Blogg

I går var mamma og jeg på butikken for å handle inn litt digg til helgen og den kommende uken. Utrolig nok så kjøpte ikke jeg noe potetgull eller smågodt, men jeg har helt ærlig blitt litt lei. Jeg trodde aldri den setningen skulle komme ut av min munn, men det kan være for at det kanskje har blitt litt mye av det gode i det siste. Jeg har spist så mye at jeg typ føler at jeg har fått hull i tennene mine, så akkurat nå er det frukt og grønnsaker det eneste jeg craver. Det er vel ikke så lang tid før jeg får lyst på noe godt igjen, men akkurat nå er det så frister det ikke litt en gang 😅

Jeg har ikke helt klart å planlegge middagene for denne uken, men det jeg vet hittil er pizza, pasta, taco, burger og salat. Jeg kjøpte bare derfor litt av alt sånn at jeg kan bruke mer rester, og heller bare lage det jeg føler. Jeg har blitt mye flinkere til å spise rester den siste tiden, og jeg har merket at hver gang jeg har planlagt middager for hele uken så sliter jeg med å spise opp alt. Jeg skal uansett bli mye flinkere til å dele oppskrifter på story, så følg meg gjerne på Snapchat eller Instagram om du ønsker litt mer tips til vegetarretter ❤️ Denne handelen kom forresten på 650 kroner.

4 kommentarer

4 thoughts on “HELGEHANDELEN

  1. Kan jeg spør hva du bruker chilli til? Lyst til å spise mer av det selv men vanskelig å vite hva man skal bruke det i😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *