JEG SKAL BEGYNNE PÅ….

Categories Blogg

Jeg har jo snakket litt om at jeg har ønsket å gjøre alle de tingene jeg vanligvis ikke tar meg tid til, og virkelig bare fokusere på det som gjør meg bra de neste månedene. Jeg skal være masse sammen med familie, fokusere på trening, jobb, spise sunt og ta vare på min egen helse. Jeg har også vært litt frem og tilbake om jeg skal gjenoppta min store lidenskap fra barndommen, og jeg har nå bestemt meg for at jeg skal begynne på. For dere som ikke forstår hva jeg snakker om så skal jeg begynne å ri igjen 😍

Nevermind gliset og ansiktet mitt på dette bildet.

Jeg vurderte først å finne meg en hest jeg kunne ha på for et par ganger i uken, men jeg fant fort ut at jeg ikke ønsket å være bindet til noe på den måten. Det er jo mye ansvar med en hest, og så rastløs som jeg er så er nok ikke det en god ide. Jeg har derfor bestemt meg for å begynne å ta privattimer på den ene rideskolen som er her i Tromsø, noe jeg gleder meg så mye til. Jeg elsket jo å drive med sprangridning før, så jeg tenkte jeg skulle fortsette der. Jeg kjenner jo litt folk som holder på med hest i LA også, så om jeg finner ut at jeg har lyst til å fortsette når jeg reiser så er ikke det noe problem.

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å gjøre noe nytt, og jeg kan virkelig ikke vente med å være rundt verdens beste dyr igjen!! 

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SKAL BEGYNNE PÅ….

  1. Gled deg! Jeg har ridd siden jeg var 7 år og hadde på et tidspunkt egen hest. Men da jeg ble 18 år og flyttet utenlands i 5 år solgte jeg han og la ridningen “på hyllen”. På grunn av Corona har jeg også flyttet hjem til mamma og endelig kommet tilbake til stallen og har hest på fór en gang i uken. Beste avgjørelsen!! Nyt det

  2. Åå så gøy, gleder meg masse til å følge med😍har drevet på med hest i masse år jeg også! Håper du vlogger litt til YouTube når du drar i stallen❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *