HELGEHANDELEN

Categories Blogg

🍏🍋🥑🍞🍔🍟🍿🍫

Ååh som jeg elsker helg ❤️ Jeg er seriøst så takknemlig for at helgefølelsen ikke har gitt seg, selv om hverdagen min er ganske lik om det er mandag eller fredag. Jeg har nok klart å bevare den for at jeg alltid unner meg noe godt i helgene, og gjerne spiser ekstra god mat som taco eller pizza. Jeg elsker jo også godteri, så det er helt klart høydepunktet med helgen. Jeg har jo fått tilsendt over 20 kilo fra CandyPeople, så jeg har alt for mye godteri som må spises 😅 Bra det er jul snart, si.

Som dere ser så skal vi kose oss denne helgen med taco, pizza og annet digg. Jeg har også kjøpt mitt favoritt potetgull (etter flaming hot Cheetos vel og merke) som jeg skal kose meg med i dag. Jeg har klart å spise begge posene med Cheetos, og ettersom at det koster 70 kroner for en så skal jeg ikke bestille meg ny med det første. Denne handelen kom forresten på 1050 kroner.

10 kommentarer

10 thoughts on “HELGEHANDELEN

  1. Første reklamen som dekker hele mobilskjermen når eg går inn på bloggen din er COOP extra. Bla 2cm lenger ned så er det storhandel fra meny. Viser bare at du er kjøpt og betalt

    1. Vel, det er Egmont (altså blogg.no) som legger de annonsene på bloggen min. Det er ikke jeg som har skaffet dem, og om du går inn på noen andre sin blogg så vil du se at det er likt. Annonsene på selveste blogginnleggene som er merket med annonse er ting jeg eller managementet mitt har skaffet selv. Samme gjelder da Instagram og story. De reklamene som popper opp på bloggen min har jeg null kontroll over 😃

    2. Det som Sofie svarer her har de fleste influenserne svart på. Folk trenger ikke spy ut kommentarer før dere vet fakta. Hva er greia med det? Skulle Sofie bli lei seg av kommentaren eller hva var målet med den egentlig? 🤔 Har ikke mennesker noe fint å si så fader, hold det for dere selv! Leste du overhode innlegget? Fikk du med deg innholdet i det før du skrev noe? Jeg blir helt sånn.. 🤦🏼‍♀️ Stå på! Elsker alt du gjør, Sofie! Har ingenting negativt å si om det du gjør eller om deg generelt!❤

    3. Seriøst??? Hahaha! Du leser tydeligvis lite blogg..
      Å følger lite med, som Sofie skrev, dem må skrive annonse om det er samarbeid. Å det gjør di på snap, blogg og insta..men reklamen sier jo bare seg selv at d ikke er Sofie, blir helt satt ut at du i det hele tatt trodde det 🤦🏻‍♀️ Reklamene er over ALT på nettet..er det Sofie som styrer dem å da? 😂

  2. Det som Sofie svarer her har de fleste influenserne svart på. Folk trenger ikke spy ut kommentarer før dere vet fakta. Hva er greia med det? Skulle Sofie bli lei seg av kommentaren eller hva var målet med den egentlig? 🤔 Har ikke mennesker noe fint å si så fader, hold det for dere selv! Leste du overhode innlegget? Fikk du med deg innholdet i det før du skrev noe? Jeg blir helt sånn.. 🤦🏼‍♀️ Stå på! Elsker alt du gjør, Sofie! Har ingenting negativt å si om det du gjør eller om deg generelt!❤

  3. Ser bra ut =)

    Har et spørsmål: Hva er dine tanker om dette viruset, og hvilke hensyn tar du til deg selv og andre?

    Merker selv at jeg er så sykt lei av alt dette med covid nå. Vasker alle matvarer eller lar de ligge i x antall dager, og kjøper definitivt ikke smågodt. Blir helt sjokka når folk tar på posens papir, som før det har vært gjennom en ”butikktur” utsatt for x antall virus, og deretter putter rett i munnen uten å tenke at ting er infisert. Sikkert hysterisk, men jeg så en video på youtube med maling som illustrerte dette med hvor lett man sprer viruset rundt kun ved å ta på telefonen sin.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *