HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Fredagen startet på Miss Sophie med Tromsø-gjengen <3 Så kos å se alle igjen.

Nammmm!! Denne drinken var så god, men jeg husker dessverre ikke hva den heter 🙁

Anbefales på det sterkeste å teste ut trøffelpastaen på Miss Sophie, den er oppriktig noe av det beste jeg har spist på veldig veldig lenge.

Etter Miss Sophie dro vi en tur til Bar Tjuvholmen for å ta et par drinker.

Fine <3

Jeg har egentlig blitt veldig komfortabel med å ikke trene, men det er overraskende digg å være tilbake til gamle rutiner igjen.

Middag og drinks på Kult <3

Fine jentene <3

Foood!! Nei, det er ikke jeg som har bestilt laks, haha.

<3

5 kommentarer

5 thoughts on “HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *