TANKER ETTER FLYTTING

Categories Blogg

☁️ Det er jo ikke noe hemmelighet at jeg er veldig spontan, så jeg skal være så ærlig å si at jeg gikk et par runder med meg selv om jeg faktisk hadde tatt et riktig valg. Jeg har jo bestemt meg for at jeg skulle spare, og valget jeg tok var det helt motsatte. Det var derfor veldig godt å virkelig kjenne på hele meg at jeg ikke kunne tatt et bedre valg for meg selv akkurat nå. Jeg har det så bra, og trives skremmende godt i min nye leilighet <3

☁️ Er det ikke litt morsomt å se hvor mye stilen min har endret seg? Jeg har gått fra en mørk leilighet med mørke møbler, til at alt nesten er lyst. Jeg trodde for eksempel ikke at jeg skulle kjøpe noe med eik igjen, men nå har jeg virkelig begynt å elske det. Det er jo så fint!?

☁️ Er det en ting jeg virkelig elsker med Oslo så er det at alt er så tilgjengelig. Det er så deilig å kunne gå ut av døren for å så ha absolutt alt rundt seg. Buss, butikker, restauranter, trikk, park +++. Jeg bor virkelig i smørøyet da, og er så fornøyd med nabolag og beliggenhet.

☁️ Visste dere at dette er første gang jeg bor helt alene? Jeg leide en leilighet alene i Trondheim for noen år tilbake, men Julie og min daværende kjæreste bodde der like mye som meg. Jeg var derfor aldri alene, og må ærlig innrømme å si at jeg var spent på en helt ny tilværelse. Jeg har jo vært veldig redd for akkurat dette tidligere, men nå elsker jeg det. Jeg kommer nok mest sannsynlig til å bli skikkelig sær, og aldri ville bo sammen med noen igjen 😂

☁️ Jeg har vært skikkelig frem og tilbake om jeg skal kjøpe meg spisebord eller ikke? Jeg synes leiligheten ble fin uten, og vet helt ærlig ikke om jeg orker å bruke flere tusen kroner på noe jeg skal bruke i et par måneder bare. Jeg er jo ikke akkurat den som inviterer mest på middag heller, så jeg tror jeg klarer meg fint uten.

☁️ Det beste kjøpet hittil? GULVIFTE!! Det er så ekstremt varmt i Oslo for tiden, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten viften min. Jeg sliter med å sove til tross for at jeg har den på hele natten, så jeg kan jo bare se for meg hvordan det hadde vært uten den.

2 kommentarer

2 thoughts on “TANKER ETTER FLYTTING

  1. Haha, jeg var prikk lik på 2 punkt her! I mitt første hus skulle alle møbler være mørke/sorte. Og da jeg flyttet noen år senere var jeg så lei av det! Da ble det eikemøbler, grått og hvitt! Trives veldig godt med det! 😀 Og det med å være redd for å være alene, til å nå ikke vil bo med noen igjen! Huff! Sånn kan det gå! 😉 Men det er SÅ godt! SÅ glad for at du trives og er glad! Klem til deg, skjønne! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *