HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Jeg startet selvfølgelig helgen med å fylle opp kjøleskapet med masse god mat <3 Det er ingenting som gir meg mer helgefølelsen enn taco, potetgull og godteri NAM!!

På fredagen fikk jeg også besøk av Sofie og Martine. Vi spiste pizza, chillet og oppdaterte hverandre på livet og hva som har skjedd den siste tiden. Jeg glemte dessverre å lagre bilde uten tekst 🙁 buhu

Jeg har fått så dilla på krøller den siste tiden, så jeg bestemte meg for å krølle håret mitt på fredag til vi skulle ut dagen etter.

Dette var meg hele fredagen. Ingen sminke, nykrøllet hår og nye bryn. Jeg er så fornøyd med Brow Lamination <3

Home <3

ELSKER hjemmet mitt, og Celine da <3

På lørdag var det vors hjemme hos meg før vi dro på Lawo T og Taket senere på kvelden <3 Dette var det jeg hadde på meg.

<3

Fine jentene mine <3

Dette var meg hele søndagen, haha! Jeg hadde overnatting av Sofie, og vi sov faktisk til sånn 11-12 eller noe. Etter at hun dro chillet jeg bare på sofaen sammen med Celine. Lagde nachos, spiste Ben and Jerrys og så på film.

Jeg vil ikke ha kjæreste,  men jeg hadde ikke takket nei til en fast søndagskjæreste. Det er bare så digg å ha noen å kose med, se på film sammen med og bare slappe av sammen.

8 kommentarer

8 thoughts on “HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

  1. Elsker innlegget! 😀 Du er bare SÅ nydelig med de krøllene!!! Brynene ble jo skikkelig fine! De kom bedre frem! Og leiligheten din er så fin og trivelig! 😀 Love it! <3

  2. Hei Sofie, ville bare si at det er så fint å se hvor god du er med Celine på snapchat. Hun ser alltid så lykkelig ut 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *