JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

Categories Blogg

Har du noen i kikkerten akkurat nå?
Nei, det har jeg ikke.

Hvilke “red flags” ville du styrt unna når det kommer til en gutt?
Hmmm… godt spørsmål. Jeg hadde styrt unna om han hadde vært veldig kontrollerende eller sjalu. Om han hadde fått meg til å føle meg dårlig eller at det alltid var min feil. Jeg legger også veldig merke til hvordan personer rundt meg snakker om andre og hvordan holdninger de har til livet. Jeg hadde aldri ville vært med noen som konstant snakker ned om andre, eller generelt har et rævva syn på andre, jobb eller you name it. Du vet typisk “jeg er bedre enn alle andre holdninger”

Har du noen reiseplaner?
Jeg tenker meg til Monaco etterhvert, men det vil ikke bli med det første. Jeg vil se an situasjonen litt før jeg eventuelt bestemmer meg for å reise <3

Hvordan føler du miljøet mellom dere influencere er? bra eller dårlig?
Jeg tenker at så lenge du er åpen for å bli kjent med nye, og at man ser på hverandre som kollegaer istedenfor konkurrenter så vil man få et godt forhold til de aller fleste. Jeg tror i alle fall veldig på at du får det du gir, og er du en som heier og støtter på andre, så vil du få det tilbake. Jeg har i alle fall møtt så mange fine mennesker, som jeg er ekstremt glad for å ha blitt kjent med. Jeg kunne nevnt mange, men Martine Lunde, Sofie Karlstad, Sophie Elise, Wanda, Martine Johansen, Yasmine, Andrea Sveinsdottir +++ <3

Hvor mye kostet Celine, og hvor lenge har du hatt henne?
Jeg fikk hun gratis, men jeg regner med at den rasen der koster rundt 8-15.000? Jeg har hatt Celine i 9 år <3

Hva er din største bekymring?
Miste Celine.. helt klart. Jeg vet virkelig ikke hva jeg gjør uten henne, og jeg forstår helt ærlig ikke hvordan jeg noen gang skal klare å komme meg gjennom en sånn prosess. Jeg klarer ikke å se for meg livet uten henne, og det knyter seg like mye i magen hver gang jeg tenker på det 😭

Ser du har hengt litt med Yasmine den siste tiden, er hun lik i virkeligheten som på TV?
Hun har en sterk personlighet og sterke meninger, som er egenskaper jeg verdsetter hos venner. Jeg liker at man kan si ifra til hverandre, og tørre å være seg selv rundt vennene sine. Jeg vil likevel ikke si at hun er den personen jeg så på TV-skjermen, for hun er virkelig bare så herlig. Hun er omsorgsfull og bryr seg om de rundt seg. Reflektert, lytter og er en god venn.

Kunne du vært med på Paradise Hotel igjen?
Om det hadde blitt en ordentlig “all star” sesong med kun tidligere deltakere så hadde jeg nok kunne vært med igjen. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de ikke har gjort det enda? Jeg tror det kunne blitt en veldig bra sesong.

Hva er planene dine fremfor?
Bare nyte hver eneste dag, ikke ha noe særlig planer på ting og bare gjøre det JEG har lyst til.

Kunne du tenkt deg å begynne med Podcast?
Managementet mitt og jeg har vært inne på tanken om Podcast når jeg reiser til Los Angeles. Jeg har allerede snakket med Nina (som bor der) og hun er med på den ideen. Jeg tror det kunne vært veldig spennende og ikke minst innholdsrik å oppdatere dere fra en veldig annerledes hverdag i LA.

Hva bruker du mest penger på?
Mat….. alt for mye også 😂

Hva savner du i vennegjengen din?
Jeg har verdens beste venner, så jeg føler ikke at jeg savner noe som helst. Måtte jeg ha valgt noe så ville det nok vært at jeg hadde en til av meg når det kommer til å være rastløs. Dere vet en sånn person som du kan spørre sent på kvelden om de ønsker å være med å reise til utlandet dagen etterpå? Det hadde vært digg da jeg helst ikke vil reise alene 😂

Har du noen store prosjekter på gang?
Jeg fikk en mail for en liten stund tilbake, og jeg kan vel si det sånn at jeg må klype meg i armen for å i det hele tatt forstå hva det er som skal skje fremover.

Hva tenker du om clickbaits?
Jeg tenker at alt med måte, og at det ikke skader å gjøre overskriften litt spennende. Man vil jo selvfølgelig ha klikk, og det er jo bare å se hvordan veldig mange aviser holder på også. Jeg synes jo også til tider at aviser kan være MYE verre enn bloggere, og jeg føler også at ekstreme clickbaits var veldig inn i 2017-2018?

Angrer du på noen du har ligget med?
Jeg tror mange av oss sikkert har en eller annen vi tenker sånn “ååh hvorfor”, så ja jeg har vel det. Jeg tenker uansett sånn at skjedd har skjedd, også lærer man av alle valgene man tar.

Hvordan tror du det føles den dagen eksen får seg en ny kjæreste?
Jeg har allerede vært gjennom det med tidligere kjærester, og det har gått heeelt fint. Jeg tenker så lenge man har kommet over hverandre, så ønsker man vel bare hverandre alt godt i livet.

Tror du at du noen gang kommer til å flytte tilbake til Trondheim?
Jeg trodde aldri jeg skulle skrive dette, men jeg tror faktisk ikke det. Jeg kjente meg litt ferdig med Trondheim etter denne runden, og jeg ser egentlig for meg at jeg kommer til å bosette meg i utlandet.

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL

  1. Hey! Jeg har bodd i utlandet siden jeg var 20/21 år (så 5-6 år nå, som er helt vilt å tenke på egentlig), men har ikke angra ett sekund 🙂 Følte meg aldri helt hjemme i Norge, og kjennes mye bedre å heller dra på ferier “hjem”. Jeg var så lei Norge før jeg flytta, men nå så setter jeg mye mer pris på vårt lille land, om det gir mening (selvom jeg nok mest sannsynlig aldri kommer til å flytte tilbake).

    Masse lykke til når tiden kommer, gleder meg allerede til en eventuell podcast! 🙂

  2. Tror du at det er en mulighet at du og Morten noen gang kunne blitt sammen igjen??

    Du sa en gang på BLOGGERENE at om forholdet som du hadde ikke funket så gir du opp på kjærlighet eller at du ikke gidder mer?? (Da var sammen med Morten)

  3. Hei,
    Hva synes du om at Morten er på ferie med ny dame? Hva er tankene dine rundt at han liksom ikke er «din lengre»? Det er noe jeg faktisk har slitt veldig med! Å innse at noen andre kan få han på samme måte som du hadde han🥺

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *