HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lignende kjole HER på 40% / Lignende belte HER / Boots HER

Denne kjolen er faktisk over 30 år gammelt, er ikke det kult å tenke på??

Jakke HER / Topp HER på 60% / Bukse HER / Lignende sneakers HER

Vi sjekket inn på The Edge, anbefales på det sterkeste!

My girl <3

Se på denne utsikten da, altså wow!

På fredagen ble Sophie med oss ut, det var superkoselig 😍

Fiiine Elise <3

Selfie Cafe, som ligger rett over Nerstranda i Tromsø.

Altså se på dette!!!

Nam!!!!

😍😍😍😍😍

Fine jentene <3

<3 <3 <3

På lørdag var vi på Duverden å spiste. Pizzaen der anbefales på det sterkeste, altså N A M.

Se så fint 😍 I går dro vi dit jeg vokste opp, så vi kjørte i godt over en time for å komme dit.

Selv om jeg aldri kunne bodd så langt unna byen igjen, så er det virkelig nydelig ute på landet.

🥺🥺🥺🥺

Fine Elise <3

Jakke HER

Genser HER & Bukse HER

Her gikk jeg på ungdomsskole fra 8 til 9ende klasse. Jeg måtte faktisk ta skolebussen EN time en vei for å komme meg på skolen, haha.

Den utsikten her 😍

Malangen Resort. Her villen jeg absolutt anbefalt dere å booke dere en natt eller to om dere skal til Tromsø <3

😍😍😍

Hva har dere gjort i helgen? ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

  1. Wow, så fin kjole! Og 30 år gammel da?! Gøy! Jeg syns du er så nydelig med håret opp slik som på bilde 3! Naturlig og super fresht! 😀 Ser ut til at dere hadde en flott helg sammen! Det ser virkelig vakkert ut i Tromsø! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *