HELGENS HANDEL

Categories Blogg

Disse burgerne er SÅ gode, jeg anbefales virkelig på det sterkeste. Jeg kjøper de på Rema 1000.Denne grønnsaksblandijngen er også gull verdt! Det er så digg å steke de for å så strø litt salt på etterpå, NAM!

Jeg er jo ikke så veldig kreativ på matfronten fra før av, men denne uken ble jo veldig kjedelig haha. Det skal sies at vi hadde mye i kjøleskapet og fryseren, så det var ikke vits å handle mer enn det vi faktisk trenger. Morten og jeg har hatt en dårlig uvane med å kjøpe mer mat enn det vi spiser, så vi har blitt enig om å kun handle inn det som er nødvendig. 

Jeg har også bestemt meg for å nesten ikke spise ute denne måneden, så nå skal jeg virkelig få prøvd meg på kjøkkenet. Jeg har fått sykt dilla på pasta den siste tiden, så jeg hadde blitt veldig glad om dere hadde noen digge oppskrifter dere vil dele med meg og hverandre ♥ Takk for forhånd. 

11 kommentarer

11 thoughts on “HELGENS HANDEL

  1. tortelloni!! kjøp sånn pastaputer med ost fra rema 1000, så lager du saus med 1 purreløk, 3-4 sjalottløk, 3 fedd hvitløk, 1 pk bacon og 2 pk fløte! NAM <333

  2. Kremet tabasco pasta med : kylling, laks, skampi eller annet protein

    Ingredienser:
    Kylling, etc
    Løk
    Paprika
    Sukkererter (hele)
    Minitomat
    Tabasco
    Salt og pepper
    Matfløte
    Pasta

    Kok pasta
    Steke kylling, etc og legg den til sides
    Kutte opp: paprika, løk og sukkererter
    Stek dette i nøytral olje
    Hell oppi matfløte
    Krydre med pepper og salt og Tabasco
    Hell av vannet på pastaen og legg den sammen med fløten og grønnsakene
    Vend sammen kyllingen og minitomatene
    Og smak til med Tabasco, salt og pepper

  3. Stek filetbiter eller laks med løk, hvitløk og sopp, ha i creme fraiche, pesto, salt og pepper! Pesto og creme fraiche er det bare å justere etter hvor tykk du vil ha sausen, det er såååå utrolig godt med pasta!

  4. Pasta med brokkoli, sprøstekt bacon, Cashew nøtter og saus.
    (Kok pasta for seg selv, damp brokkoli, stek bacon, varm kremfløte eller crème fresh og tilsett kremost blant så sausen med pasta og hiv på bacon, nøttene og brokkoli .)

    Pastarett 2: pasta med fløtesaus og sjømat.. (kok pasta for seg selv og saus for seg selv. Scampi, crabsticks, fisk eller hva du vil ha kan hives i sausen rett før slutten, også blandes dette med pasta)

  5. Anbefaler tagliatelle og så steker du sopp, hvitløk, løk, paprika og kanskje spinat på siden, har oppi cremefraiche eller rømme til fu hat en digg saus og blander med tagliatelle eller annen pasta. Sopp er sykt digg å bruke hvis man ikke vil spise så mye kjøtt og veldig godt også når man ikke steker den i hjel. Et tipser også steinsopp eller lignende fra meny, da blir det ekstra digg!!:) du kan også bruke kesam etc. Bruk det du har og krydre med salt, pepper og oregano eller ta litt pesto oppi:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *