VI FLYTTER TIL….

Categories Blogg

Husk å abonner på YouTube-kanalen vår HER

21 kommentarer

21 thoughts on “VI FLYTTER TIL….

  1. Grattis med leilighet!!

    Lurte på om du kunne lage London-guide med dine beste tips? Aldri vært der før, så hadde blitt veldig glad for det!

  2. Åhh, så hyggelig! Bor selv på Moholt nå, men har bodd på Stavset, og trived generelt bedre på den siden av byen. Håper dere får det fint her ☺️

  3. Hva i alle dager? «Her får dere se noen bilder av leiligheten» også får vi se ETT bilde av kjøkkenet? Hahahah

  4. Har du noen gang tenkt på at du kan ha døve følgere og de ikke får med seg informasjon dere deler i videoer da dere ikke tekster og du ikke skriver om hva som blir sagt i videoen? Er det noe du kunne tenkt på å endre? Veldig dumt at døve følgere som liker deg og andre bloggere skal bli holdt utenfor

    1. Jeg forstår hva du mener og jeg ser din side av saken. Morten og jeg har likevel valgt å ikke tekste videoene våre da det tar veldig lang tid, så kan man heller spørre her om det noe man lurer på 🙂

  5. Tesla er svaret! Vi kjøpte vår i oktober i fjor og jeg selsker den. Nå må vi selge da vi skal flytte nord for Trondheim på gård… Den er påkostet masse lekre detaljer og har finn kode 141919947 om dere vil se eller prøvekjøre ✌🏻

  6. Tesla er svaret! Vi kjøpte splitter ny i oktober i fjor og jeg elsker at vi kan kjøre nordover til hjembyen min gratis. Nå er vi nødt til å selge fordi vi skal flytte på gård i nordnorge. Den er dødslekker og påkostet mange fine detaljer. Om dere er nysgjerrig eller ønske å se, prøvekjøre kan dere se bilen på finn med koden 141919947 ✌🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *