HELGENS MATHANDEL

Categories Blogg

Det er skikkelig rart å handle slik som jeg gjør nå for vanligvis så har jeg en alltid en stor handel i uken. Ettersom at det er litt vanskelig nå som jeg ikke har bil og er alene, så har jeg bestemt meg for å handle et par ganger i uken istedenfor. Jeg tror nok ikke at det er det mest økonomiske, men jeg vurderer å begynne å bestille mat over nettet sånn at jeg får det levert på døren istedenfor. Da kan jeg jo handle en gang i uken, og jeg er ganske sikker på at jeg sparer mye penger på det.

Jeg fant ut at jeg ville bytte ut fredagstacoen med falafel i Pita. Det er utrolig digg om man har Tzatziki og grønnsaker i.

Jeg har fått meg en ny favoritt, denne smørosten er SÅ god.

Hva skal du spise i helgen? <3

2 kommentarer

2 thoughts on “HELGENS MATHANDEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *