HELGENS PLANER

Categories Blogg


Fredag

I morgen er det siste innspurt på pakkingen ettersom at jeg har planer hver dag resten av helgen. Jeg skal få gjort absolutt alt ferdig, få sortert det som skal kastes og gies bort og bare kunne nyte resten av helgen. Selv om jeg er unormalt glad i å flytte rundt om kring, så kjenner jeg at jeg er litt lei av pakking akkurat nå 😂 Jeg hadde jo egentlig tenkt å leie meg en møblert leilighet i Oslo for å slippe dette, men jeg kunne virkelig ikke takke nei når jeg så hvor fin leiligheten var. På ettermiddagen skal jeg til Benjamin for å farge etterveksten og fikse extensions før jeg skal ut en tur med jentene.

Lørdag
Forhåpentligvis så er formen tipp topp, for jeg må bruke store deler av lørdagen på å jobbe. Det er den eneste fritiden jeg har før flyttebilen kommer på søndag, og jeg må få begynt å redigert YouTube-video og få skrevet noen blogginnlegg til dere.  Jeg vet at jeg ikke kommer til å rekke å gjøre det på hverken søndag eller mandag, og det er så kjedelig når jeg ikke får publisert innlegg til dere. Jeg skal derfor prøve å være mest mulig effektiv før vi skal til Julie på grilling og drinks, etterfulgt av en liten tur på byen.

Søndag
JEG FLYTTER!!

4 kommentarer

4 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Da er det bare å jobbe på ja, hehe! Men det nailer du, Sofie!👏 Man må (desverre) yte for å nyte, så på Søndag er du sikkert lettet og fornøyd! Yeeei❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *