SNAKK OM UFLAKS…

Categories Blogg

Er det mulig å være så uheldig som det jeg var i går? Gjett hvem som måtte dra å kjøpe seg ny Macbook? Uansett hvor lenge og hvor mye jeg prøvde å få liv i min gamle, så måtte jeg bare innse til slutt at det ikke kom til å gå. Jeg kjenner at det er ganske kjipt ettersom at jeg bare kjøpte den for 3 år siden, og butikken jeg handlet i er lagt ned. Dvs at jeg ikke har noen garantier, og at jeg brukte litt for mye penger på en Mac som burde holdt i mange år til. Jeg tror uansett jeg bare har vært skikkelig uheldig med den jeg kjøpte, for alle knappene på tastaturet var løse og noen hadde til og med falt av. Det føles derfor veldig godt å være tilbake til et normalt tastatur igjen, og det går så mye kjappere å skrive blogginnlegg 😂 Jeg kommer nok til å spare mye tid fremover, og det er jo deilig.

Jeg må ærlig innrømme å si at jeg sitter med klump i magen ettersom at jeg har brukt alt for mye penger de siste ukene. Jeg måtte kjøpe meg ny TV og Mac, og ettersom at det var helg da jeg tok med Celine til veterinæren så endte jeg opp med å måtte betale 7000 kroner for å være der noen timer. Jeg har kjøpt meg ny sofa og stuebord, men det går heldigvis i null når de gamle møblene mine blir solgt. Jeg er evig takknemlig for at jeg har vært så flink til å sette av og planlegge utgiftene jeg har fremover, for ellers hadde ikke dette vært så veldig morsomt. Det fristet så lite å kjøpe seg en ny Mac, men jeg hadde jo ikke akkurat så mange andre valg når jeg er helt avhengig av det med tanke på jobb.

9 kommentarer

9 thoughts on “SNAKK OM UFLAKS…

  1. Mener du har garanti på alle Apple-produkter hos Eplehuset så lenge du har kvitteringa fra butikken som ble lagt ned

  2. Apple hjelper deg med garanti hvis serienr under Mac er inntakt😊 så kanskje kan du få reparert den gamle også🙌

  3. Jeg fikk nettopp fiksa en iPad for en veldig billig peng via Apple, etter at jeg ikke fikk liv i den. Tror det var 800 jeg betalte og det er jo bare en slump av det iPaden kostet. Bare å gå inn på Apple så ligger der en oversikt over alle produktene du har så legger du inn feilen osv så får du om det er garantisak eller ikke og hva det event vil koste. Sendte den inn og innen en uke hadde jeg fått den tilbake. Helt genialt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *