HELGENS PLANER

Categories Blogg

Fredag
I dag startet dagen klokken 06.30 ettersom at jeg skulle være på trening innen klokken 08.00. Jeg sjekker inn på hotell tidlig i dag, så jeg ville være ferdig med treningen før innsjekk. Etter vi har kommet oss på plass så har vi planlagt å ta en tur opp på Fjellheisen, og vi skal selvfølgelig gå. Det er utrolig morsomt nå som jeg begynner å merke fremgang fra de andre gangene jeg har gått opp dit, så nå gleder jeg meg bare 😍 Senere på kvelden er det Yonas pizza før vi skal ut å ta oss en liten drink.

Lørdag
På lørdag skal vi på hvalsafari klokken 08.00, så jeg regner med at vi kommer til å stå opp rundt 06.30 for å rekke å spise, kanskje trene kjapt og fikse oss litt. Det er virkelig på tide at jeg som har bodd i Tromsø i så mange år drar en tur på hvalsafari, for jeg føler at jeg er den eneste som aldri har sett hval her. Turen varer i hele 6-8 timer, så vi må pakke oss inn i varme klær og ha med noe mat og drikke. Senere på kvelden skal vi ut å spise og ta noe godt å drikke.

Søndag
På søndag har vi ingen planer utenom å bare slappe av og kose oss. Klarer jeg ikke å komme meg på trening før hvalsafari så tenker jeg nok at jeg tar meg en økt i løpet av søndagen. Utenom det skal jeg nok bare ligge i sengen, se film og spise godteri. Jeg må jo også planlegge en ny uke, men det tar ikke så lang tid.

Hva skal du i helgen? 💕

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *