DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hva liker du best med julen?
Avslappende dager på sofaen med godteri, julefilmer og at man er samlet sammen med familien. Jeg elsker å gi gaver, så det er noe jeg gleder meg til hvert år.

Hvor gammel er du?
Jeg er 25 år, og fyller 26 om 4 måneder!!!

Hva spiser du på julaften siden du er vegetarianer?
Det varierer fra år til år, men dette året har vi tenkt å lage nøttestek 😍 Ååh som jeg gleder meg.

Hvordan klarer Celine seg hjemme alene?
Hun har vært vandt fra hun var liten til å være hjemme alene i 8 timer om dagen, så hun har ingen problemer med det. Hun sover bare uansett, så jeg vet ikke om hun merker at vi er borte engang 😂

Nevn tre positive ting om Tromsø
Naturen, menneskene og utelivet.

Hvor ofte trener du?
Jeg trener på treningssenter 6 ganger i uken, så går jeg alltid en lang tur på søndager.

Hva gir deg mest glede i hverdagen? 
Akkurat nå så er det å møte venner, drikke litt vin, spise god mat, gå lange turer og trene.

Hva er din naturlige hårfarge? 
Jeg er ganske mørk naturlig.

Har du mistet kontakten med Andrea? 
Vi har åpenbart ikke like mye kontakt som det vi en gang hadde, men jeg vi snakker fortsatt sammen i ny og ne. Jeg tror nok at vi vil møtes mye mer nå som hun endelig flytter tilbake til Oslo 😍

Har du noen gang testet ut parterapi?
Nei, det har jeg ikke. Føler jeg noen gang behov for det så kommer jeg helt klart til å teste det ut, og jeg tror bare at det kan være sunt å ha en uavhengig part man kan prate med når ting er vanskelig.

Kunne du tenkt deg å tatt flere tatoveringer?
Nei, det kunne jeg ikke. Jeg føler meg veldig ferdig med akkurat det, men det kan være at “fulle Sofie” ville svart noe annet ettersom at det skjer hver gang jeg drikker 😭😂

Kunne du datet noen som var yngre enn deg? 
Jeg kjenner at jeg aller helst vil ha noen som er eldre, men hadde jeg møtt noen som var yngre som jeg virkelig likte så hadde jeg ikke holdt igjen av den grunn.

Kunne du virkelig datet noen med barn? Ser du for deg selv som stemor?
Ja, det kunne jeg. Jeg hadde ikke hatt noe imot at personen jeg datet hadde hatt barn, spesielt med tanke på at jeg er usikker på om jeg vil ha selv. Det må jo være utrolig kjedelig å havne i en situasjon der en vil ha barn, og en ikke vil. Nei, jeg klarer ikke å se for meg selv som stemor akkurat nå, men kanskje om noen år 😂

Det verste med å være influencer?
Det må vel kanskje være det at man må være veldig forsiktig med alt man sier og gjør for å ikke bli hengt ut, skrevet om and you name it 😂 Jeg føler det er veldig lite rom for å gjøre feil før det skal skrives om over alt, og det kan til tider være litt vanskelig.

Hvor jobber du? kontor? fra sengen? i sofaen?
Jeg jobber enten fra spisebordet eller så sitter jeg i sofaen. Det er veldig sjeldent jeg ligger i sengen å jobber, da skal jeg være ganske dårlig 😂

Hvor mye betalte du for bilen din?
550.000 kroner.

Hvor mye betaler du får lån og bilforsikring i måneden?
Ca 10.000 i måneden.

Er du 100% singel?
Ja, kom det som et sjokk? 🤪

Stemmer det at du har operert nesen?
Nei, det stemmer ikke.

Hva ville du drevet med om du ikke hadde sosiale medier som jobb?
Hmmm godt spørsmål! Jeg har alltid hatt et stort ønske om å jobbe med dyr, og planen er en gang i fremtiden å starte et shelter i et land der det er behov for mer dyrevelferd og mye hjemløse dyr. Jeg tror nok kanskje at jeg hadde jobbet med det da, og sett bort fra det jeg allerede driver med så er det drømmejobben min 100%.

1 kommentar

1 thought on “DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *