HELGENS PLANER

Categories Blogg

Fredag
I dag startet jeg dagen klokken 07.00, og dro på trening klokken 08.00 sammen med Tobias. Resten av dagen skal bare gå til jobb, der jeg blant annet har satt av mange timer til å jobbe med det ene prosjektet mitt. Jeg skal også rydde i klesskapet, og begynne å planlegge hvordan neste uke skal se ut med tanke på jobb. På kvelden skal jeg bare slappe av med taco og en god film. Noen som har noen anbefalinger å komme med? 💕

Lørdag
Samme som de andre dagene så tenker jeg å starte dagen med cardio på mølla, men jeg kommer nok ikke til å stå opp 07.00 😅 Jeg prøver å sove litt lengre i helgene, men jeg våkner ALLTID 08.00 av meg selv. Jeg skal jo ikke klage på at jeg har fått en skikkelig god døgnrytme, men det kan noen ganger være litt irriterende å ikke få sovet ut. Jeg tenker å få jobbet en del på lørdag også, før Tobias og jeg skal møtes senere på kvelden å spille inn en “Drunk get ready with me” der vi tester sminken jeg akkurat har fått fra Kylie 😍

Søndag
Søndag skal jeg løpe intervaller som jeg har fått helt dilla på!! Jeg trodde aldri jeg skulle si at jeg har begynt å like å løpe, for det er seriøst noe jeg har hatet så lenge jeg kan huske 😂 På ettermiddagen skal jeg bruke noen timer på å planlegge samarbeid før jeg skal koble helt av sosiale medier, og bare kose meg skikkelig med digg mat, noe snacks og serie.

Hva skal dere gjøre denne helgen? ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Jeg har bursdag til søndag, blir 21 og da skal jeg feire med familien og på lørdag skal jeg feire med en venninne av meg😊 jeg ønsker deg en fin helg, celine er jo sååå søt💖

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *