HELGENS PLANER

Categories Blogg

♡. Fredagen starter med innspilling til noe veldig morsomt som jeg veldig snart skal fortelle dere mer om. 

♡. Jeg har kommet inn i skikkelig gode treningsrutiner igjen, så helgen skal selvfølgelig brukes til det. Jeg er så glad at jeg har kommet dit at jeg synes trening er gøy, for ellers er det jo umulig å klare å holde det gående. Jeg er i alle fall en sånn person som ikke orker å gjøre ting jeg virkelig misliker, for det gir meg jo absolutt ingenting. 

♡. Som dere vet så hater jeg å være hjemme alene, og denne helgen skal Morten på guttetur. Jeg må derfor manne meg opp slik at jeg ikke går rundt å er redd med engang det blir mørkt ute haha! 

♡. Hehe tulla, jeg hadde selvfølgelig ingen planer om å sove alene. Jeg er derfor så heldig å få besøk av min kjære lillesøster, som dessverre gjennomskuet hvorfor jeg var så på at hun skulle komme på besøk AKKURAT denne helgen, og ingen andre hehe <3 <3 

♡. Martine kommer endelig hjem fra Bergen, og vi har selvfølgelig planlagt å gjøre noe morsomt sammen. Vi har ikke helt klart å finne ut hva, men Martine foreslo at vi skulle ha champange frokost??? haha! 

♡. Jeg skal prøve å være flink når det kommer til å lage middag, så er det noen som har noen digge oppskrifter å dele med meg? PS: ikke kjøtt. 

♡. På søndag er jeg opptatt hele formiddagen/ettermiddagen da jeg skal på trening og bursdag, men på kvelden så skal jeg møte Ine som jeg ikke har sett på en evighet. Det gleder jeg meg til <3

Hva er dine planer? <3

11 kommentarer

11 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Uff da ikke lett å være så klengete av en annen person. La Morten puste litt. 😉

  2. Masse brunkrem, heavy sminke, fargelinser, Restylane i leppene og botox i pannen.
    Noen som er glad i seg selv akkurat som man er? Hmm.. Du virker jo svært opptatt av ditt eget utseendet at du ikke engang lenger ligner på Sofie. TRIST

  3. Åssen signaler tror du at gir unge lesere når du poser med alle hår, masse brun krem, filter, Restylane i leppene, botox i pannen og fargelinser?

    Du virker veldig usikker?

  4. Forstår virkelig ikke de som har et behov for å kritisere og hate hver minste ting du gjør. Du er jo deg selv, hvem kan kreve noe mer enn det? Har fulgt deg en stund og synes virkelig at du er en inspirasjon, uavhengig av utseende.

  5. Har noen gode tips når det kommer til vegetarisk mat.

    Halloumi stroganoff med ris eller potetmos
    Tikka masala med paner ost eller annen matlagingsost (kan også brukes halloumi her)
    Pasta med pesto og piffe den opp litt med ruccola, soltørkede tomater, pinjekjerner osv.
    Pasta med en kremig soppsaus og ta oppi paprika, løk, fersk spinat.
    Wok med linser og kokosmelk

    vet at du også er veldig glad i tacos. vet ikke hvordan du lager din, men jeg bruker kidneybønner i stedet for kjøtt, og syntes det er sååå godt!

    ett tips er å sjekke ut ica.se eller søke på arla vegetarisk matsedel på google, så får du opp maaaasse inspirasjon 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *