NYTT INTERIØR TIL LEILIGHETEN

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Royal Design

Som dere vet så har jeg begynt å shoppe en del av det vi mangler til vår nye leilighet. Det skal sies at jeg ikke bare har shoppet det vi mangler, men også litt interiør. Det skal bli skikkelig fint hjemme hos oss, så da er det viktig å kjøpe ting som passer sammen, og ikke bare ting jeg synes er fint (som jeg har gjort her i Oslo). Vi har det veldig koselig her, men jeg kjenner at jeg er litt bitter over at jeg shoppet så mye på impuls. 

Jeg har bestilt fra Royal Design denne gangen også, noe som kanskje ikke er så rart da det er en av mine favoritt-sider når det kommer til interiør. De har utrolig mye fint, og et veldig bredt utvalg. Royal Design feirer forresten 20 års jubileum i helgen, og feirer det med 20% rabatt på absolutt alt utenom merker som: Secto, Muuto, Lexington, Vipp, Caroline Svedbom, Gubi og Fermod ♥

DETTE HAR JEG BESTILT ♥

Vase. HER / Duftlys. HER / Duftlys 3pk. HER

3pk vase. HER / Lysestake. HER / Såpe. HER

Dobørste. HER / Duftlyst. HER / Håndduk. HER

Kopp. HER / HER / HER

1 kommentar

1 thought on “NYTT INTERIØR TIL LEILIGHETEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *