HELGENS PLANER

Categories Blogg

Denne helgen har jeg sett frem til så lenge nå, for Morten og jeg får endelig besøk av mamma 🖤 jeg har ikke sett henne på flere måneder nå, så det skal bli så utrolig godt å få henne på besøk. Jeg skulle egentlig ønske at vi fikk en skikkelig avslappet helg der vi bare kunne kose oss skikkelig, men vi har dessverre så mye som må gjøres at jeg ikke tror det kommer til å bli mulig. Mamma hadde et krav om at hun ville en tur til byen, så det blir vel den eneste kvalitetstiden vi får sammen.

Grunnen til at vi ikke har så mye tid til kos i helgen er for at vi skal male en vegg i leiligheten, fikse litt utenfor og få kjøpt og hengt opp lamper over spisebordet. Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg aldri malt en vegg før, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å bli. Alt jeg vet er at sluttresultatet kommer til å bli kjempefint (håper jeg), og jeg trooor dere kommer til å bli overrasket over hvor fin leiligheten faktisk er.

Neste uke får vi besøk av foreldrene til Morten, og da har vi også en del ting som skal gjøres. Vi har planlagt å begynne på plattingen den uken, så jeg krysser fingrene for at det er noe som faktisk vil bli gjennomført. Vi skal også plante hekk, og generelt gjøre det mye koseligere ute enn hva det er nå. Jeg klarer nesten ikke å vente til vi er 100% ferdig, selv om det nok er en del år. Vi skal jo tross alt gjøre en del med leiligheten, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

3 kommentarer

3 thoughts on “HELGENS PLANER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *