JEG VET IKKE HVA JEG SKAL SI

Categories Blogg

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller hvor jeg skal starte, annet enn tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått det sisten døgnet. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor nervøs jeg var minuttene før det skulle slippes, men forhåpentligvis så tar det de med på bloggerne til høsten. Jeg filmet hele prosessen, så da får dere virkelig se hvor skummelt jeg faktisk synes at det var haha. 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det var så utrolig skummelt, men det handler nok mye om at det begynner å bli en stund siden jeg var på TV-skjermen siden sist. Jeg er jo heller ikke kjempestolt av hvordan jeg oppførte meg i enkelte perioder, noe jeg har følt veldig på den siste tiden. Jeg har følt meg litt misforstått til tider, selv om jeg kan ta mye av skylden selv. Det har derfor vært litt skummelt å åpne seg på denne måten igjen, men jeg håper og tror at dere skal få bli bedre kjent med meg og mitt liv 🖤

Jeg er i alle fall kjempespent på denne reisen, og jeg gleder meg veldig til å dele den med dere <3 Jeg må også si at jeg er veldig fornøyd med casten i år, og at vi er en så fin gjeng. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en bra sesong, og til dere som lurer på når det begynner så kan jeg si så mye som august. Jeg håper dere gleder dere like mye som meg 😀

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG VET IKKE HVA JEG SKAL SI

  1. Jeg har ikke fulgt med på Bloggerne siden første sesongen (oops?) 🙈 men nå er det faktisk noen med som jeg virkelig vil se mer til: deg! Så da er det bare å benke seg foran TV’en for en gangs skyld 😍 Gleder meg masse til å se deg på TV, samt at andre også får opp øynene for deg!!

  2. Gleder meg til å bli bedre “kjent” med deres liv😊
    Det inntrykket jeg sitter med er veldig bra 😊
    Håper jeg møter dere ute en gang, for å hilse på enten i Trondheim eller Oslo 😊

  3. Hei. Jeg har ikke sett på bloggerne før men nå må jeg jo bare se på nå 🙂 gleder meg. Håper du sier fra i god tid før det begynner. Jeg reiser på ferie i slutten midten av august vil jo ikke gå glipp av det så må sette det på serie opptak før jeg drar 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *