HOME SWEET HOME

Categories Blogg

Herreguuud så godt det føles å være tilbake i Tromsø 😍 Jeg tror faktisk ikke dere kan forstå hvor mye jeg har gledet meg til å komme hjem. Det eneste jeg har å klage på er at der er mørkt døgnet rundt, for utenom en time eller noe? Så jeg tror kanskje denne ferien kommer til å bli brukt til å ta igjen litt søvn, for det er ikke vits å kjempe imot kroppen akkurat nå. Som jeg har fortalt dere tidligere så er jeg en sånn person som blir ekstremt påvirket av mørketiden, og var konstant deppa, trøtt og hadde null energi da jeg bodde her. Heldigvis er det bare to uker, så jeg kan endelig ta igjen litt søvn og slappe av litt (om jeg klarer, lol)

Jeg var faktisk usikker på om jeg kom meg på flyet i går ettersom at Celine ikke var helt i form. Stakkars lille jenta mi har begynt å bli litt forkjølet, og jeg var livredd for å ta henne med på flyet i tilfelle hun skulle få noe problemer med pust. Jeg vet jo at mange flyselskaper har regler mot at enkelte hunderaser trenger veterinærattest for å kunne fly, og var derfor redd for at det kunne skje noe med henne om hun var forkjølet. Nå er ikke hunderasen til Celine på den lista, men dere vet hvor overbeskyttende jeg er. Jeg hadde aldri i livet tatt noen sjanser når det kommer til Celine, så jeg valgte derfor å få det sjekket opp før jeg satt meg på flyet. Pust, lunger og hjertet var helt fint, så jeg fikk heldigvis beskjed om at det ikke var noen grunn til bekymring.

Det hadde vært så kjipt om jeg ikke fikk reise hjem, og hadde det vært sånn at dyrelegen hadde anbefalt meg å ikke fly med Celine så hadde vi virkelig hatt den lengste reisen foran oss. Først måtte vi ha tatt toget til Bodø i går natt, overnattet der, også tatt BUSS fra Bodø til Tromsø. Reisen hadde tatt sånn 2 døgn, så jeg er evig takknemlig for at vi slapp det. Nå skal jeg komme meg en tur på trening, så skal jeg prøve å finne noen som kan hjelpe meg litt med bilder når jeg er her. Det er jo som sagt bare en time med lys, så her må man virkelig være effektive. Jeg må nok mest sannsynlig ta med meg flere outfits 😂Wish me luck.

3 kommentarer

3 thoughts on “HOME SWEET HOME

  1. Hvilke forkjølelsessymptomer har celine?☺️ Hunden min begynte å hoste for to dager siden, så han er vel forkjøla også i guess

  2. Hunder blir ikke forkjølet som oss mennesker. Hvis de har en vedvarende hoste, kalles det kennelhoste. Kennelhoste blir de vaksinert for. Kennelhoste er også veldig smittsomt fra hund til hund, og selv om de er vaksinert kan de bli smittet.
    En vedvarende hoste kan også gi lungesykdom, da kanskje spesielt på eldre hunder.

    GOD JUL til dere 🎅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *