HOTELL, ALENETID OG ALPAKKAVANDRING

Categories Blogg

I går booket jeg meg inn på hotell ettersom at Aleks kom til Oslo, og det ikke var plass til å overnatte hos Martine. Jeg klager ikke, for er det noe jeg virkelig elsker så er det å bo på hotell. Jeg koste meg så mye i går, og brukte store deler av dagen i sengen med serie, mat og Yummy Heaven.

Det er så rart for meg å si dette, men jeg elsker virkelig å være alene. Jeg har gått fra å være en person som konstant måtte være rundt andre, til å virkelig føle behovet for litt alenetid. Det er jo heller ikke noe som er bedre enn å bo på hotell, og det føles godt å kunne støtte en bransje som virkelig har blitt hardt rammer etter Corona. Jeg vurderer jo også å leie meg en leilighet her i Oslo, så jeg må bare nyte hotelloppholdene mine mens jeg kan. Jeg vurderer å være her i sommer ettersom at det blir Norges-ferie, og det mest sannsynlig vil skje mer her enn i Tromsø og Trondheim.

Har dere forresten sett at Martine og jeg var sammen med Alpakkaer i går?? Det er seriøst det søteste, rareste og morsomste dyret jeg har møtt på veldig lenge. Det er jo selvfølgelig ingen som slår Celine, men disse får en god andreplass. Jeg har sett dem så mye på Wanda sin Instagram, og var derfor ikke i tvil engang da jeg ble spurt om å være med på å henge litt med alpakkaer. Jeg vil virkelig anbefale dere å sjekke ut @alpakkavandring på Instagram <3

7 kommentarer

7 thoughts on “HOTELL, ALENETID OG ALPAKKAVANDRING

  1. Juhu! Hvis du er på jakt etter svært sentral korttidsleie i sommer så kan jeg muligens være til hjelp. Vi bor i bogstadveien over ARK/Lindex, 55 kvm med solfylt balkong vendt ut i bakgård og fullt møblert. Men vi har nettopp kjøpt ny leilighet på Majorstuen, og flytter inn der 1.juli. Denne leiligheten vil derfor stå ledig i en måned til 1.august. Kan sende bilder etc dersom det er interessant. Hører evnt fra deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *