HUMØR, IRRITASJON OG MUST DO

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Genser fra NA-KD / Bukse. HER / Sko. HER

Humør
Humøret mitt er OK. Jeg har kommet inn i en periode der jeg virkelig stresser over livet mitt. Jeg prøver å finne ut hvilken vei jeg skal gå, hva som er rett for meg, hvordan jeg noen gang skal klare å bli kvitt angsten, hvor jeg skal bo and you name it. Den perioden jeg er inne i nå er helt jævlig, og jeg kan virkelig ikke vente til det er over. Jeg bruker alltid å tenke at man lærer noe av alle nedturene, så jeg prøver bare å tenke at jeg kommer sterkere ut av det.

Tanke
Jeg er virkelig stolt over hvor flink jeg har blitt med å spare og bruke pengene mine fornuftig. Det kom dessverre alt for sent, og jeg får vondt i magen av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt på ingenting. Jeg har likevel skjønt at jeg ikke kan gå rundt å “straffe” meg selv for hvordan jeg har valgt å bruke de tidligere, og at jeg heller må lære av det. Selv om jeg ikke har tatt særlige smarte valg når det kommer til pengene mine, så har jeg i alle fall mange morsomme minner å se tilbake på. Det føles likevel godt å endelig ha blitt litt voksen, og tenke investering fremfor å bare bruke. Jeg skal faktisk begynne å investere i aksjer dette året, så det vil bli spennende.

Bekymring
Jeg bekymrer meg skikkelig over det som skjer mellom USA og Iran, og ikke minst alle brannene i Australia. Jeg gråter for alle dyrene og menneskene som rammes av dette, og det virker ikke som om at det har tenkt å gi seg med det første. 5 millioner dyr har dødd, og de tallene er helt sinnsykt høye. Jeg har donert penger, og jeg håper ALLE som har mulighet bidrar. Husk at litt hjelper mer enn ingenting <3

Hva jeg gleder meg til
Jeg gleder meg bare til å komme hjem til Tromsø, se Celine, være med venner og få slappet litt av. Jeg kjenner at jeg trenger å bare være litt hjemme akkurat nå.

Det som har sjokkert meg
I går kom jeg over en konkurranse på Instagram der vedkommende DELTE UT EN GRATIS OPERASJON TIL FØLGERNE SINE????? Hun hadde en giveaway på OPERASJONER????? Hva man velger å gjøre med eget utseendet er ikke noe jeg gidder å legge meg bort i, men når man faktisk går så langt at man deler ut operasjoner til følgerne sine så gjør det meg skikkelig forbanna.

Melding
Jeg har maset på regnskapsføreren min som jeg gjør nesten hver eneste dag.. hehe uuuupsiii.

Må gjøre
Jeg har en god del mailer jeg må få sendt i dag. Så med engang jeg er ferdig å skrive innleggene for dagen så skal jeg jobbe meg gjennom det.

6 kommentarer

6 thoughts on “HUMØR, IRRITASJON OG MUST DO

  1. Det er dessverre ikke «bare» 5 millioner dyr som har dødd, men 500 millioner. Det er så hinsides mange. Jeg får helt vondt i sjela. 🙁

  2. Jeg tviler på at du flytter til USA for en periode. Føler du må bruke tiden på å finne deg selv, enn å tro at livet blir bedre med å leve perfect picture liv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *