BACK IN TROMSØ

Categories Blogg

Akkurat nå befinner jeg meg i Tromsø til tross for at det bare er litt over en uke siden jeg var her sist. Jeg bestemte meg for å la Celine være igjen da hun hadde det bedre hjemme hos mamma på nyttårsaften. Hun er heldigvis ikke særlig redd for raketter, men jeg hadde absolutt ikke noe lyst til å la henne være igjen hjemme alene. Lite visste jeg da om at Elise hadde ordnet til hudene i hjemmekinoen deres som er lydtett, haha. Det er likevel bare koselig å dra hjem en liten tur, så jeg klager ikke.

Jeg skal være her frem til fredag, og jeg har ingen andre planer enn trening og jobb. Det er så utrolig lett å komme inn i dårlige rutiner i julen, og jeg kjenner at det har vært vanskelig å komme tilbake til hverdagen hva nå enn den er. Jeg har som sagt bestemt meg for at 2020 skal bli mitt år, så jeg nekter faktisk å ikke jobbe enda hardere enn hva jeg gjorde i fjor. Jeg skal se tilbake på dette året å være takknemlig for at jeg ga det lille ekstra. jeg har en så god følelse på de kommende månedene, så jeg nekter faktisk å bare sitte på rævva å vente på at noe fantastisk skal skje.

Jeg har så mange muligheter foran meg, og det irriterer meg nesten at jeg ikke har klart å innse det før nå. Jeg har også begynt på et veldig spennende, men også skummelt prosjekt. Jeg er usikker på om jeg noen gang kommer til å tørre å dele det med dere, men jeg skal likevel jobbe 100% med det i tilfelle jeg bestemmer meg for å gjøre det. Jeg fortalte det til Morten og mamma i går, utenom det så er det ingen som vet hva det innebærer. Jeg er jo vanligvis veldig for at man skal snakke høyt om drømmene og målene sine, men denne gangen så har jeg lyst til å holde det for meg selv. Det er veldig privat, og jeg vil jobbe med dette uten noen forventinger. Jeg vil bare at det skal være 100% ekte, og foreløpig er jeg veldig stolt over meg selv.

Det var forresten så mange flotte mennesker som var nominert til Vixen i år, så jeg skal selvfølgelig stemme på gjengen som er med i bloggerne, Vita og Wanda, Martine og Andrea. Husk å stemme HER <3

Har du noen mål/prosjekter for dette året? <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *