HUN HAR TATT ETTERNAVNET HANS

Categories Blogg

Er det noe jeg ikke er, så er det oppdatert på kjendiser. Jeg vet ikke hvem noen er, med mindre de er så kjente som Justin Bieber, Chris Brown eller Ariana Grande. Jeg vet ikke hva det er, men jeg har aldri hatt interessen for å følge de (utenom Ariana og Justin, hehe). Jeg føler at livet deres er så fjernt fra mitt, så jeg klarer aldri å hente noe inspirasjon eller ideer og da er det for meg meningsløst å følge.

Likevel så kan jeg bruke litt tid på Instagram for å stalke og oppdatere meg, og i går så jeg at Hailey hadde tatt Bieber til etternavn??? Det er sikkert gammelt nytt for mange av dere, men jeg har ikke fått med meg noe annet enn at de forlovet seg for en stund tilbake. Jeg trodde helt ærlig ikke at de kom til å gifte seg, for jeg føler at Justin enda har en greie for Selena?

Jeg er vel ikke den eneste som husker alle disse bildene Selena la ut rett etter at det ble offentlig at Justin og Hailey hadde forlovet seg? Jeg vet det kommer fra sangen hennes, men jeg klarer ikke å tenke annet at dette var ment til han. Jeg vet ikke hva det er, men jeg får bare så utrolig vondt av henne. Det må jo være så vondt å elske et menneske som gifter seg med en annen, om det er tilfelle. Jeg tror jo innerst inne at Justin Bieber ikke er ferdig med henne heller, og jeg er ganske sikker på at det er de som vil ende opp sammen til slutt.

Yes, jeg føler meg litt crazy for å engasjere meg så mye, men ååh! Kjærlighet kan noen ganger være så forbanna vondt, og det er bare så merkelig hvordan noen mennesker bare ikke klarer å få det til å funke uansett hvor hardt man prøver. Det skal sies at jeg tror veldig på skjebnen, så jeg tror at alt skjer av en grunn. Jeg tror at du skal møte de menneske du møter enten for å lære, elske eller sørge. Det høres nok veldig merkelig ut for mange av dere, men jeg er bare så sikker på at alle menneskene du har eller har hatt i livet ditt har vært der for en grunn.

Herreguud så random dette innlegget ble, men jeg satt plutselig bare inne med så mange følelser. En ting er sikkert, og det er at kjærlighet kan være skikkelig komplisert, men også så vakkert. Er det ikke litt rart?

11 kommentarer

11 thoughts on “HUN HAR TATT ETTERNAVNET HANS

  1. haha ååh så koselig innlegg! enig med deg, føler også de kommer til å ende opp sammen! ment to be? 😮 <3

  2. De var jo sammen fra okt til mars i år. Og det var Selly som dumpa han. Sangen er heller ikke til Justin. Den er ikke skrevet av henne, og handler om et par i 13 reasons why.

  3. Helt enig!! ¨
    Skikkelig hjerteskjærende historie det her.. Samme som med Justin Timberlake og Britney Spears, Brad Pitt og Jennfier Aniston.. Kjærlighetssorger som aldri tar slutt, og fortsetter å håpe at de finner tilbake til hverandre igjen..

  4. syns virkelig du fortjener 1 plassen på blogglisten!! sånn helt seriøst. du er ekte, ærlig, pen, smart og du har så mye å gi folk. du jobber så hardt for å nå målene dine og oppdaterer bloggen slik at det er gøy å klikke seg inn fordi det alltid er noe nytt! du oppdaterer bloggen på en så magisk måte. digger deg<3 elsker virkelig når man ser at bloggere brenner for jobben sin!!

  5. Herregud! Jeg har sittet og fundert akkurat på det samme og jeg er så enig med deg.
    Føles som han gikk til Hailey og forlovet seg med henne som en eller annen hevnaksjon.
    Gud vet hva som skjedde mellom Justin og selena, men å forlove seg med det samme og gifte seg i smug, så kjapt etter Selena slår opp med Justin er jo ikke normalt.
    Kunne skrevet så mye mer her, men jeg føler virkelig med Selena. Håper hun har det bra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *