VI REISER TIL…

Categories Blogg

Hei dere <3 Jeg håper at dere har hatt en fin helg. Jeg må bare beklage for at jeg ikke blogget i går, men som jeg har nevnt tidligere så har jeg blitt flinkere til å prioritere meg selv. Det eneste jeg gjorde i går var å se en sesong av Gossip Girl, spise et kilo smågodt og sove.

Som mange av dere kanskje så så var jeg ute med jentene på lørdag, noe som selvfølgelig var kjempekoselig. Jeg har likevel funnet ut at alkohol ikke er det beste for meg nå som jeg ikke har det så bra, så jeg har derfor bestemt meg for å ikke drikke før jeg føler bedre. Det er ingenting spesielt som har skjedd, jeg bare merker at det bare trykker meg enda lengre ned. Jeg følte meg som dritt i hele går uten en grunn, og da er det liksom ikke verdt det.

Hadde eiii litta photoshoot klokka 05.00, haha!

Det er heldigvis en ny uke med nye muligheter, og i dag reiser jeg på hytta sammen med Martine og noen andre venninner. Vi skal bare være en natt, men jeg kjenner likevel at det skal bli digg å gjøre noe annet. Jeg begynner virkelig å kjenne på rastløsheten i hele meg, så bare det å komme til en annen by gjør meg glad, haha. Jeg vurderte jo tross alt å bestille Morten og meg flybillett til New York i morgen, men jeg klarte for engangs skyld å tenke litt økonomisk. Hurra for meg!

2 kommentarer

2 thoughts on “VI REISER TIL…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *