HVA F*EN GJØR MAN I PÅSKEN?

Categories Blogg

Dere som har fulgt meg de siste årene vet at jeg har har hatt en skikkelig tradisjon med å feire påske. Jeg har alltid reist på hyttetur med jentene, der vi har festet og koset oss. I fjor kjente jeg likevel at jeg hadde fått litt nok av partypåske, og jeg hadde lyst til å gjøre noe annet dette året. Foreløpig så er det eneste tilbudet jeg har fått er tur til Hemsedal, som vil være akkurat det samme som å reise til Åre som jeg vanligvis gjør. 

Nå er det jo min egen feil som ikke har planlagt bedre, men påsken kom litt fortere enn hva jeg hadde forventet. Jeg foreslo også til Morten at vi skulle reise til Bodø å dra på hytta hans, men det var alt for kjedelig i følge han. Jeg tror nok han er mer på Hemsedal, mens jeg er på helt motsatt side. Jeg tror derfor at vi må finne en mellomting, men hva skal det være? Jeg har kun en tradisjon i påsken, så det er virkelig på tide å skape nye. Jeg trenger derfor litt tips og ideer fra dere til hva vi kan gjøre i påsken. Jeg vil også veldig gjerne høre om deres tradisjoner <3

Nå skal jeg komme meg avgårde, for i dag skal jeg til Martine for å grille. Hun har akkurat fikset seg uteplass, så det må selvfølgelig feires med litt grilling. Det er jo tross alt meldt 17!!!! grader i Oslo de neste dagene, HVOR HELDIG ER IKKE VI?

1 kommentar

1 thought on “HVA F*EN GJØR MAN I PÅSKEN?

  1. Brygga i Tønsberg vel! Og piknik på stranda eller noe. Evt påskeleker med venner som er hjemme 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *