SIST GANG JEG..

Categories Blogg

Jeg gråt: Det var for et par dager siden. Jeg hadde holdt noe inne alt for lenge, og som forventet så kom alt ut på en og samme tid. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri lærer?? Det beste er jo å ta det opp med engang man føler på det, slik at man slipper slike dramatiske utbrudd. Jeg er jo litt dramatisk av meg, så det er vel kanskje derfor. 

Jeg løy om noe: Som dere kanskje har sett på Snapchat og Instagram så brukte jeg fargelinser i helgen, og dere kan tro jeg fikk mange spørsmål om øynene mine var ekte eller ikke. Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men det ble en greie om at alle jeg var sammen med overbeviste vedkommende om at det var min naturlige øyefarge (inkludert meg selv haha). Vi innrømte selvfølgelig etterhvert at det ikke stemte, men det var bare så morsomt å se hvor mange som trodde på det. De ser ikke akkurat naturlige ut, så jeg forstår faktisk ikke hvordan noen kunne tro på oss haha. 

Ble starstrucked: Jeg kan ikke huske sist jeg ble starstrucked, men jeg er 100% sikker på at jeg kommer til å bli det når jeg skal på konserten til Ariana Grande. 

Jeg var sint: Jeg holdt på å skrive at jeg “dessverre” ikke husker det, men det jo bare bra å ikke ha vært sint haha! 

Sist gang jeg var redd: Nå bor jo Morten og jeg i et strøk i Oslo der det kan skje litt av hvert, og i går var det skikkelig drama utenfor vinduet vårt. Heldigvis var politiet kjapt på stedet. 

Bildet jeg likte på Instagram: En liten funfact om meg, jeg er ekstremt dårlig til å sjekke Instagram. Jeg gjør det ca en gang i uken, så jeg tror det siste bildet jeg likte var Morten sitt. 

Siste googlesøk: “Kan hunder bli 40 år” og “kloning av hund” hahaha don’t ask. 

Siste SMS: Jeg sendte en link til YouTube til verdens herligste jente som typ jobber litt som “manageren” min i Sverige. Jeg har jo veldig lyst til å kunne bygge meg et såpass stabilt nettverk der at jeg en gang kan flytte til Stockholm for en periode. Det er mye mer muligheter der når det kommer til sosiale medier, og jeg har veldig lyst å gå litt min egen vei. En liten ting jeg aldri har fortalt dere før hehe. 

Siste TV-program jeg så: Our planet på Netflix (anbefales!!!) og Paradise Hotel. 

Jeg ble skuffet: Jeg har vært så heldig at jeg ikke har hatt noen skuffelser den siste tiden, hvor fint er ikke det? 

Fikk til et mål jeg hadde satt meg: Jeg får til små mål titt og ofte, men siste målet jeg fikk til som var skikkelig stort for meg var rundt oktober. Jeg gleder meg så til å kunne dele det med dere <3

Personen jeg snakket med på telefonen: Martine. Vi har hatt en greie de to siste ukene der vi ringer hverandre på FaceTime hver dag. Det er sjeldent det er noe fornuftig vi snakker om, haha!

Hadde kjærlighetssorg: Det er en evighet siden skal jeg fortelle dere. Begynner å bli noen år nå, haha!

Sist gang jeg ble sjekket opp: Det må vel være i Monaco da han fyren ble sint for at jeg hadde kjæreste da han prøvde seg på MEG??? haha

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *