HVA GJØR MAN EGENTLIG PÅ EN SÅNN DAG?

Categories Blogg

Først må jeg bare starte med å takke alle dere fantastiske mennesker som sendte meg melding i går. Jeg leste gjennom absolutt alle, og satt til slutt med tårer i øynene. Jeg føler meg så ekstremt heldig så har så mange fantastiske mennesker som følger meg, som oppriktig bryr seg og ønsker meg godt. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor mye det betyr for meg, men vit at dere gjorde en vanskelig dag litt lettere <3 i love you. 

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ligge i sengen hele dagen, men heldigvis så gjorde jeg ikke det. Jeg har en veldig god venninne som mistet broren sin på utøya, så jeg brukte nesten hele dagen min sammen med henne. Jeg tror vi begge hadde godt av å gjøre noe slik at vi fikk tankene på noe annet, samtidig som det er veldig fint å bruke en slik dag på å være sammen med mennesker man bryr seg om. Jeg har tidligere følt skam over å ikke ligge hjemme å være lei meg på en slik dag, men jeg kan ikke grave meg ned hvert eneste år. Jeg sluttet å gjøre det på datoen pappa døde, og da må jeg også klare å gi slipp her også. Jeg tillater meg selv å være lei meg, men da må jeg også tillate meg selv å ha det greit. 

Nå skal jeg få jobbet litt, også skal jeg komme meg ut for å møte Zelia. Vi snakkes senere dere <3

4 kommentarer

4 thoughts on “HVA GJØR MAN EGENTLIG PÅ EN SÅNN DAG?

  1. Høres ut som du har et sunt syn på, og forhold til dette nå. Skjønner godt at det alltid vil være vanskelig for deg rundt merkedagen. Men det er godt å se at du kommer deg ut og gjør det som føles rett. ❤️
    Jeg har en side av meg som synes det er en tung dag, men samtidig er det datoen jeg 2 år senere fikk to vakre gutter. Så dagen markeres også med en feiring for guttene mine. Ambivalens er vel en følelse som beskriver mitt forhold til datoen, og sånn er det nok for mange.
    Liker godt å lese bloggen din og gleder meg til bloggerne begynner! Sender deg masse ❤️❤️
    Klem 💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *