PÅ INNSIDEN AV MIN TELEFON

Categories Blogg

Dette er det som møter meg hver gang jeg låser opp telefonen min. Vi kan vel si det sånn at jeg innså nå at det er på tide å ta seg en liten rydderunde. Av alle appene jeg har så er det kanskje 4-5 av de jeg faktisk bruker, hehe ups. 

Topplisten min på Snapchat som mangler en person haha. Jeg sender aldri private snaps lengre med mindre jeg skal ha en veldig privat samtale som jeg ikke ønsker at noen skal kunne se. Jeg tenkte også at jeg skulle dele de siste meldingene mine med dere, og jeg tekster så lite at den siste meldingen jeg sendte var til Morten på lørdag. Vi skulle ta taxi hjem sammen, og jeg hadde selvfølgelig forlatt utestedet lenge før det stengte. Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg får plutselig bare nok haha. 

Jeg tror aldr at jeg har vist dere appene mine før, så jeg tenkte at det var på tide å vise dere noen av de haha. Som jeg skrev over her så bruker jeg de typ aldri, men som dere ser så har jeg en god blanding av reise, taxi, vipps og spill. Av alle appene dere ser her så bruker jeg kun vipps og google maps. 

Denne blandingen av apper er vel kanskje enda rarere, og samme som over her så bruker jeg nesten ingen av de. Bank Norwegian er den eneste jeg bruker ofte, Foodora, NSB og Ruter brukte jeg mye da jeg bodde i Oslo. Uber bruker jeg kun når jeg er ute å reiser, men snart er det endelig lov i Norge igjen. Det var virkelig på tide. 

Sist men ikke minst, anropslisten min. Jeg hater å snakke i telefonen, så det gjør jeg ikke med mindre det er helt nødvendig. Jeg ser jo nå at jeg glemte å ringe Julie tilbake i går, det må jeg kanskje gjøre <3 <3 <3 

6 kommentarer

6 thoughts on “PÅ INNSIDEN AV MIN TELEFON

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *