HVA SKJER MED USA REISEN?

Categories Blogg

Hvor typisk er det ikke at når jeg endelig klarer å dra meg selv ut av komfortsonen min, og endelig gjøre de tingene jeg har hatt lyst til i så mange år nå, så skjer dette? Jeg tror jo veldig på at det er en mening med alt, så det er vel en grunn til at “jeg” blir hindret i å reise nå. Jeg tror ikke akkurat at vi får solgt leiligheten nå i dette kaoset, så kanskje det er meningen at vi skal vente til juni slik at vi slipper å skatte av et eventuelt overskudd. Jeg må rett og slett bare å vente til alt har roet seg, og at vi har lov til å reise igjen. Situasjonen er jo bare midlertidig, og det kommer ikke til å være sånn for alltid selv om det kanskje føles sånn nå. Jeg måtte selv skru av nyhetene i dag, for jeg kjenner at alle de kjipe nyhetene går skikkelig innpå meg. Det er skremmende å ikke minst kjipt, men så lenge vi alle tar ansvaret vi har fått alvorlig nå så vil vi komme oss gjennom dette.

Jeg har gått noen rundt med meg selv nå, og bestemt meg for at jeg må begynne å fokusere på det som er positivt. Jeg kjenner det skikkelig på hele meg at dette har gått mye innpå meg, og da tror jeg det er viktig å bryte seg litt ut av den negative sirkelen og fokusere på det som er positivt istedenfor. Jeg har derfor begynt å planlegge USA nå, for det er virkelig noe jeg gleder meg til. Jeg har begynt å se på litt leiligheter, finne ut hvilke skoler jeg ønsker å besøke, jeg har sett på interiør, flybilletter og klær som jeg vil ha med meg dit. Jeg har så mye fint å se frem til, og jeg kjenner at det er der jeg må ha fokuset mitt akkurat nå. Planene mine er ikke borte for alltid, de er bare utsatt til situasjonen har roet seg <3

HVA GLEDER DU DEG TIL? ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “HVA SKJER MED USA REISEN?

  1. Jeg prøvde den lens/filteret på snap, og abonnerte.. koster det penger om jeg abonnerer eller er det gratis? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *