JEG FYLLER SNART 25 ÅR

Categories Blogg

Det er nå bare 10 dager igjen til jeg fyller 25 år, og snart er jeg halvveis til 50. Jeg var jo veldig dramatisk i starten av dette året med alderen min, men det handler mer om at jeg har stresset veldig mye med at jeg ikke har gjort de tingene jeg har drømt om i så mange år. Jeg vet jo selv at jeg ikke er gammel, men jeg føler at tiden begynner å løpe fra meg om jeg skal rekke å gjennomføre alle planene jeg har, om det gir mening? Jeg har heldigvis fått litt mer ro nå, for jeg har endelig begynt å gå etter drømmene mine.

Det er fortsatt trist å tenke på at det hadde vært en uke igjen til avreise i dag, men vi får bare spare reisen til senere. Jeg valgte å bruke “tilgodelapp” hos SAS, slik at vi kan bestille en ny tur når alt dette roer seg. Det som er positivt er jo at det er mye mer liv der når sommeren kommer, så vi vil mest sannsynlig ha det enda gøyere enn hva vi kanskje ville hatt det nå. Martine og jeg synes jo det var ganske kjipt at det var så lite folk og plasser som var åpent sist vi var der, så det er kanskje bedre å reise tilbake på et senere tidspunkt.

Jeg har ikke bestemt meg enda for om jeg skal feire bursdagen min hjemme i Norge eller ikke. Monaco kommer vi til å reise til uansett, så jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre noe big deal av det her hjemme. Jeg er jo så dårlig til å planlegge bursdager, så det beste er kanskje å bare ha et lite vors og en middag sammen med jentene mine. Jeg skal uansett ikke bestemme meg for noe som helst akkurat nå, for det beste er nok bare å avvente å se hvordan situasjonen utvikler seg her hjemme i Norge.

Dette er forresten sånn jeg har sett ut på bursdagen min  2017, 2018 og 2019. 

Hva synes dere, har jeg forandret meg mye? 😂

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG FYLLER SNART 25 ÅR

  1. Du og Sarah fra Ex on the beach ligner veldig! Kanskje ikke direkte slik du ordner deg idag men hun minner meg veldig om deg utseendemessig haha

  2. Hei ❤️du var veldig pen med kort hår, så veldig naturlig ut. Må bare si at i dag ligner du sykt mye på Sania Smestad fra paradise, dere kunne vært tvillinger!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *