HVORDAN GÅR DET EGENTLIG I TRONDHEIM?

Categories Blogg

Det føles nesten ut som at Morten og jeg har bodd i Trondheim for alltid, men det er faktisk bare litt over en måned siden vi flyttet hit. Jeg har fått en del spørsmål om hvordan vi har det her, og om Morten trives i sin nye by. Jeg tror egentlig det er litt for tidlig for oss begge å svare på hvordan det egentlig går, for vi må nok gi det litt mer tid. Vi har jo vært mer borte enn hva vi har vært hjemme, så det er så utrolig vanskelig å si. Det eneste jeg kan gi dere et ordentlig svar på er at det er mye reising på grunn av jobb, men det var jo noe vi hadde forventet også. 

Det virker jo også som at Morten synes det er greit å bo her, men som jeg skrev over her så har vi ikke fått kjent ordentlig på det. Jeg tror nok kanskje ikke vi vil få følelsen av hvordan det er å bo her før livet har roet seg litt ned og at det kanskje ikke skjer så mye som det gjør akkurat nå. Vi er jo opptatte hver eneste dag, så vi har ikke rukket å kjede oss enda. Jeg håper jo selvfølgelig Morten vil trives, for jeg elsker jo Trondheim. Jeg håper jo også det vil funke med tanke på jobb, men vi må jo bare ta en dag av gangen. Jeg er bare veldig takknemlig for at Morten var villig til å ta denne sjansen på grunn av meg, det er vel det man kaller ekte kjærlighet? <3

Han ofret jo litt ved å flytte hit, og vi har jo på en måte bundet oss litt med tanke på at vi har kjøpt sammen. Vi har jo et større ansvar nå enn hva vi hadde i Oslo, men jeg elsker virkelig å ha kommet hit vi er i forholdet. Det føles trygt og godt, og jeg er veldig veldig lykkelig. 

13 kommentarer

13 thoughts on “HVORDAN GÅR DET EGENTLIG I TRONDHEIM?

  1. Jeg tror nok dere vil ha det fint hvor enn dere er så lenge dere er sammen 🙂

    Tips. Du skriver “jo” 1000 ganger… Det ødelegger litt flyten i teksten.

  2. Æ så dæ på city syd hær en dag, men du va akkurat på vei ut så æ rakk itj å gå bort til dæ. Tænke enda på det😂
    Det plage mæ at æ itj fikk sagt hei, så håpe på å få møt på dæ snart igjæn!💗

  3. Haha, kjemp bra innlegg Sofie, men!! Prøv å telle hvor mange ganger du skrev «jo» Hahahah. Etter jeg la merke til det var det det eneste jeg klarte å fokusere på! Det gjør ingen ting altså, syntes bare det var morsomt 🙂

  4. Hei, jeg skjønner at det litt vanskelig å si noe om hvordan det er å bo i Trondheim allerede. Så hva om du har et månedlig innlegg der du svarer på de samme spørsmålene om hvordan det er i Trondheim.

  5. Jeg så en jente på city syd å trodde det var deg siden du bor i Trondheim nå. Så jeg gikk bort til henne å spurt om hun var Sofie Nilsen. Hun så rart på meg og var heller ikke norsk. Har aldri vært så flau før, hahah

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *