DETTE IRRITERER MEG SÅ MYE

Categories Blogg

Nå tenkte jeg at jeg skulle spre såpass mye glede at jeg velger å ha et innlegg der jeg skriver om de tingene som virkelig irriterer meg. Vi mennesker kan jo irritere oss over de merkeligste ting, og jeg synes alltid det er veldig interessant å se alt vi faktisk kan irritere oss over. Jeg tenkte derfor å skrive ned mine punkter, så er det kanskje noen av dere som vil kjenne dere igjen? Eller så vil dere kanskje innse at jeg irriterer meg over unødvendig mye ? haha

😡 Dere vet når dere skal reise en vennegjeng på tur? Hvor irriterende er det ikke å være den ENESTE som planlegger? Som dere vet så skal vi reise til Los Angeles, og jeg er hittil den eneste som tar initiativ til fly, bo and you name it hahah. Av en eller annen grunn er jeg den som for ansvaret hver eneste gang, og jeg hater det :((( 

😡 Snorking!! Jaaa, jeg vet at man ikke kan noe for det, men herregud så irriterende det er for de som sover på samme rom. Som dere vet så har mamma og jeg vært i Tønsberg i litt over en uke nå, og jeg har måtte høre på snorking hver eneste natt haha. Jeg har seriøst stresset med å sovne før henne slik at jeg skulle få slippe å høre på det, så det er godt vi ikke sover på samme rom nå haha <3 love you mamselamsen

😡 De som aldri klarer å stå for handlingene sine, og alltid må ha en unnskyldning for hvorfor de oppførte seg som dritt. De menneskene som er sånn “jeg oppførte meg sånn for at katten min døde for 8 år siden”. Er det virkelig så vanskelig å si unnskyld???

😡 Jeg tror nok de aller fleste er litt for flinke til å forhåndsdømme andre, men det er faktisk ikke noe som er mer irriterende enn de menneskene som dømmer absolutt alt og alle. Du vet de som for eksempel har holdninger som “alle reality deltakere er dumme” eller “alle gutter er drittsekker”

😡 Enkelte jenter kan virkelig irritere meg. Jeg synes bare det er så forferdelig trist å se hvordan vi velger å behandle hverandre, og hvor utrolig slemme vi kan være mot hverandre. Jeg kjenner ingen gutter som holder på som enkelte jenter gjør, og jeg kan ikke forstå hvorfor vi skal tråkke hverandre ned?? 

😡 Mennesker som skal fortelle andre hvordan de skal føle, hvordan de skal se ut, hvilke klær de skal gå med, hvilke venner de skal ha og hvordan et forhold skal være. Unnskyld meg, men hvem er egentlig du til å fortelle hvordan et annet menneske skal være? 

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE IRRITERER MEG SÅ MYE

  1. Hei! Har lest noen av kommetarene dine på bloggen i det siste som mener at du har laget kjedelig innhold osv. Og jeg vil bare si at du Sofie, men også Andrea er virkelig kremen av bloggnorge!<3 Føler dere er av de få av bloggerne (med unntak) som faktisk deler sunne meninger og temaer, og folk relaterer seg virkelig til ting dere skriver!❤ Så fortsett å være sånn dere er, gode mennesker som står opp for tingene dere tror på og inspirerer andre hver dag!! Du Sofie er også den personen som har inspirert meg mest til å bli vegetarianer!❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *