I DAG REISER JEG TIL…

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Kjole. HER

Akkurat nå sitter jeg å hurtiglader bilen samtidig som at jeg prøver å få unnagjort morgendagens jobb. Jeg holder med andre ord på å forhåndsskrive blogginnlegg til i morgen, altså i dag. Jeg vet ikke om jeg har fortalt det eller ikke, men jeg reiser til Tønsberg i dag. Jeg skal kjøre helt alene for aller første gang, så dere kan tro jeg er både spent og nervøs. Jeg er jo ikke spesielt glad i å kjøre bil, men jeg har blitt mye tryggere etter at vi kjøpte en bil som føles safe å kjøre. Jeg er derfor helt sikker på at denne turen kommer til å gå helt fantastisk. 

Morten reiste til Bodø i går, og jeg som er så husredd prøvde å få han til å vente en dag med å reise. Jeg begynte å le i det jeg skrev denne setningen, for jeg innså selv hvor lite selvstendig jeg er i enkelte tilfeller. Han hadde masse planer i helgen, så jeg forstår jo selvfølgelig hvorfor han valgte å dra i går. Jeg har også bare godt av å være hjemme alene, slik at jeg forhåpentligvis innser til slutt at det ikke er noe skummelt med det. Nå skal jeg jo være konstant rundt mennesker i godt over en uke, så jeg får vel bare nyte den alenetiden jeg får. Jeg skjønner egentlig ikke hvem jeg prøver å overbevise, for jeg liker virkelig ikke å være alene haha. Jeg elsker jo å være rundt mennesker, så dere kan tro jeg ser frem til denne fantastiske lille “ferien” hjemme i Tønsberg <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *