I DAG REISER JEG TIL..

Categories Blogg

Hei dere <3 Som jeg fortalte dere i går så reiser jeg hjem til Tønsberg i dag for å feire Julie sin 25-års dag. Jeg gleder meg så mye til å se henne og alle andre igjen, og det skal selvfølgelig bli helt fantastisk å komme tilbake til Tønsberg. Det som er litt morsomt er at jeg trodde det var mandag i går, og hadde derfor ikke fått bestilt meg flybilletter ettersom jeg “hadde” 4 dager å bestille de på. Hadde det ikke vært for at Julie sendte meg melding i går så hadde jeg nok ikke vært på vei til Tønsberg før i morgen. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så surrete, men det er altså det som skjer når man er uten ordentlige rutiner i nesten to uker.


Hvordan er det mulig? 😂

Hva synes dere forresten om sminken min? Jeg har alltid vært en sånn person som enten har brukt masse sminke eller ingenting. Når jeg først har orket å bruke tid på å sminke meg så har jeg alltid gått for full glam, men den siste tiden har jeg fått skikkelig dilla på naturlig sminke. Jeg synes det er så fint med litt mascara, øyenskygge og lepper. For mange vil det sikkert være mye sminke, men for meg som alltid har brukt MYE så er det her “naturlig” for meg, haha! Jeg orker ikke lengre å stå i timesvis for å sminke meg, og synes det bare er fint å kunne variere litt. Jeg har jo egentlig aldri hatt noe forskjell på hverdags og partysminke da jeg alltid har sminket meg likt, men nå liker jeg å ikke se ut som at jeg skal på fest 7 ganger i uken.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *