SPØRSMÅLENE JEG ER LEI AV

Categories Blogg

“Er det slutt mellom Morten og deg?”

I går tikket det inn en ny melding der vedkommende lurte på om det var slutt mellom Morten og meg. Dette var etter at vi hadde delt bilder av hverandre, lagt ut kyssebilder og åpenbart vært sammen på nyttårsaften. Jeg har mange ganger lurt på om disse spørsmålene kommer for å prøve å irritere meg, eller om de faktisk mener det. Jeg forstår bare ikke hvorfor vi skal legge ut bilder sammen om vi har gjort det slutt? Eller hvorfor vi i det hele tatt skulle orket å feire nyttårsaften sammen om vi ikke var kjærester?

Helt siden Morten flyttet ut og vi ikke var sammen hver eneste dag, så tikket spørsmålene inn. Jeg kjenner helt ærlig at jeg begynner å bli litt smågal, og kommer derfor ikke til å svare på dette spørsmålet mer med mindre det faktisk skulle ha blitt slutt. Hadde det skjedd en så stor endring i livet mitt så hadde dere selvfølgelig fått vite det en eller annen gang, men det blir ikke automatisk slutt for at vi ikke bor sammen.

 ” Hva skal du gjøre med Celine om du reiser til USA?”

Jeg synes det er ekstremt spesielt at det er enkelte der ute som prøver å få meg til å føle dårlig samvittighet for at jeg tenker på å reise til USA i noen måneder, for det er “synd” på Celine. Nå har jeg hatt henne i snart 9 år, og jeg vil så absolutt tørre å påstå at Celine er en lykkelig og ikke minst frisk hund. Jeg tror de aller fleste ser hvor mye jeg bryr meg om henne, og forstår at jeg ikke ville gjort noe som hadde vært skadelig for Celine. Jeg reiste jo til Mexico å var borte i over 2 måneder uten at det var noe krise, og det er jo akkurat samme situasjon nå. Celine vokste opp sammen med meg og mamma, og hun har bodd sammen med henne i mange år. Mamma er et av de menneskene hun kjenner aller best, og er det noen som virkelig bryr seg om Celine så er det henne. Hun kommer derfor til å være i de beste hender, så det er ingen grunn til “bekymring”

 

Jeg mener ikke å høres sur eller streng ut som jeg vet man lett kan virke når man skriver istedenfor å snakke. Jeg fant bare ut at jeg ikke kan sitte å svare på de samme spørsmålene igjen og igjen, så jeg bestemte meg derfor bare for å svare dere en aller siste gang. Jeg kommer derfor ikke til å kommentere dette noe mer, og jeg lover at jeg selvfølgelig skal gi dere en oppdatering om det skjer noe i livet mitt som dere fortjener å vite <3

3 kommentarer

3 thoughts on “SPØRSMÅLENE JEG ER LEI AV

  1. Gøy innlegg!
    Kunne du forresten ha skrevet mer om Tromsø? Det ser ut som en fantastisk by fra bildene du har vist når du har vært der i julen (og eller så klart), hadde satt stor pris på et innlegg om tips om hva man bør oppleve i denne byen <3

  2. Tror ikke folk nødvendigvis mener det negativt når de spør om disse to tingene, uten å vite for sikkert selvsagt. Prøv å se det fra en annen side også 🙂 noen kan spørre om deg og Morten fordi de finner ut han har flyttet ut, uten å følge deg/dere daglig og er dermed ikke oppdatert på deres situasjon. Ren nysgjerrighet og enklere å spørre enn å bla seg nedover bloggen.

    Det med Celine kunne jeg selv spurt også faktisk. Ikke fordi jeg tror du ikke hadde sørget for at hun har det bra om/når hdu reiser i mange måneder, men fordi jeg ville vært nysgjerrig på hvordan du løser det. Om Morten skal passe, eller venninner, eller din mor som du nå sier. Jeg leste første nå at hun kjenner din mor godt og at du har hatt henne lenge, ettersom jeg er relativt ny leser her, og kun leser sporadisk.

    Man skal ikke alltid tenke det verste og tro folk spør for å irritere med vilje 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *