I DAG REISER JEG TIL..

Categories Blogg

Denne sommeren har jeg ikke gjort noe annet enn å være i Oslo, noe som egentlig bare har vært deilig. Jeg leide jo leiligheten for å tilbringe tid her, og jeg fant vel ut at jeg heller kan reise når jeg flytter til Tromsø. Jeg vil nok også tro at behovet for å reise vil være større når jeg bosetter meg der. Jeg er jo en rastløs sjel, så det kan bli veldig spennende å se hvordan det vil bli å være i Tromsø over en lengre periode 😂 Den eneste reiseplanen jeg hadde i sommer var å dra hjem til Tønsberg, og det er dit jeg reiser i dag.

Jeg skal være der i en hel uke, og jeg gleder meg skikkelig til å være sammen med venner og familie igjen <3 Det er virkelig ingenting som er bedre enn sommer i Tønsberg, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å koble av litt. Jeg vurderer å ta litt fri også mens jeg er der, men vi får se om jeg klarer det. Jeg reiser ikke alene til Tønsberg, for mamma og søsteren min kommer endelig på besøk. Jeg har ikke sett noen av dem siden Desember!!! så jeg gleder meg så mye. Nå skal jeg begynne å pakke, så snakkes vi senere 💕💕

4 kommentarer

4 thoughts on “I DAG REISER JEG TIL..

  1. Hei! Hørte podcasten til IG. Ville bare si at jeg selv har små hofter, og har hatt litt komplekser for det. Men, du har faktisk inspirert meg ved å være så selvsikker med dine små hofter – og ikke minst sett bra ut med dem. Jeg har i alle fall alltid trodd du var selvsikker mtp. hoftene (hehe), og tro det eller ei – det smitter faktisk over på andre.

    Så bare vit at.. vel, en influencer påvirker faktisk folk (utrolig nok..), også på den positive måten!

    Du ser flott ut akkurat som du er 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *