I DAG REISER JEG TIL TROMSØ

Categories Blogg

Nå er det bare et par timer til jeg skal kjøre hele veien fra Trondheim til Tromsø, og jeg kjenner helt ærlig at jeg gruer meg litt. Jeg vet ikke helt hva det er med meg og langkjøring, men jeg har alltid synes at det er litt… skummelt? Jeg er bare redd for trange veier, dårlig sikt, store lastebiler og skumle tunneler 😂 Jeg har bare så ekstremt respekt for trafikken, og jeg er alt for godt vandt med de gode veiene vi har i Oslo og Trondheim. Jeg skal heldigvis kjøre en bil som sitter godt på veien, så jeg er helt sikker på at det kommer til å gå heeelt fint.

Jeg bestemte meg for å overnatte i Mo i Rana, så jeg er vel fremme der en eller annen gang i kveld. Selv om jeg ikke akkurat får oppleve så mye av byen, så gleder jeg meg likevel til en liten Norgesferie. Jeg har aldri vært i Mo i Rana før, og jeg har heller ikke kjørt strekningen mellom Trondheim og Bodø, så jeg er helt sikker på at jeg kommer til å se så mye fint. Jeg håper bare at det er masse bensinstasjoner langs strekningen?? For nå begynte jeg plutselig å stresse over at jeg skal gå tom for bensin på Saltfjellet, haha. Jeg vet selv hvor teit jeg er som stresser over så mye unødvendig, så jeg må virkelig skjerpe meg. Jeg får heller se på det som verdens fineste roadtrip til Nord-Norge, og bare nyte naturen rundt meg. Heldigvis er det meldt fint vær hele kjøreturen, så jeg kommer nok til å få en helt fantastisk opplevelse.

Jeg er fremme i Tromsø på torsdag, og da skal jeg være der frem til søndag/mandag. Så er det egentlig bare tilbake til Oslo for å pakke ned leiligheten min, og ta ha et lite siste farvel 😭 Flyttebilen kommer på tirsdag for å hente de tingene jeg skal ha med meg dit, også skal jeg egentlig bare nyte mine siste dager i hovedstaden før jeg flytter tilbake til kalde nord. Jeg trodde AALDRI jeg skulle skrive den setningen der, men her er jeg altså. Jeg må ærlig innrømme å si at jeg er spent på reisen fremover, men det kommer nok til å bli veldig bra ❤️

7 kommentarer

7 thoughts on “I DAG REISER JEG TIL TROMSØ

  1. God tur, drive safely:) Det er fine breie veier nordover, syns jeg da. Hvis været er meldt fint så vil du få en fin tur!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *